Úvod   /   O nás  /  ...

Kniha přání, vzkazů a stížností

Fórum vašich názorů a dotazů

Kateřina (19. červenec 2017): Dobré jídlo, krásné prostředí. Ale prosím vás, udělejte už něco s tou obsluhou, toto nemáte za potřebí! Nejhorší včera byla mladá slečna, kterou práce evidentně štve. Zapomněla na moje jídlo, přinesla jen ostatním. Neomluvila se, ani nesdělila, že se teprve začne připravovat, aby ostatní začli jíst. Poté mi ho bez omluvy, jako by se nic nedělo, přinesla jiná servírka. A ta mladá slečna tomu nasadila korunu, když se zeptala, zda může odnést talíř. Odpověď byla ne, jelikož sestra si ještě měla poslední sousto a utírala si pusu ubrouskem, který pak chtěla na talíř dát. Odcházející slečna si zády k nám "pod fousy" pronesla "Složený příbor znamená, že jste skončila". To měla samozřejmě pravdu, nicméně řekla to velmi arogantně a celkově její chování bylo nevlídné. Už to řešte, zbytečně si škodíte!!!

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší zprávu ohledně fungování personálu na zahradě...,

...je to každoročně naše "bolavé místo", gastronomicky nevzdělaný personál "na léto" většinou neví jak věci "chodí", nemají potřebnou asertivitu/empatii a vznikají pak podobné situace, kdy si každý stojí za svým...obecně ale musím konstatovat, že momtálně jsme se "zbavili" těch největších samorostů a mělo by vše fungovat v "normě"... mladá slečna je velmi pozitivní a v kolektivu i mezi hosty oblíbená, věřím proto, že šlo o momentální nedorozumění... 

...využiji i tohoto momentu k vysvětlení nového systému oproti loňsku...žádáme písemně při vstupu hosty, aby vyčkali příchodu personálu, který je rád usadí..., někteří z Vás to však odmítají tolerovat a vznikají pak situace, že sedí na rezervovaném stole či dochází k prodlevě v objednání, než je obsluha zaregistruje...obyčejně se pak nálada hosta mění k horšímu a přitom stačí pouze chvíli při příchodu vyčkat... 

děkuji za pochopení a přeji hezké léto

A.H.

Julie Jablonská (18. květen 2017): Stěžuji si, na maldého pána, který mě vyhodil i s malým dítětem. Prý bylo vše obsazeno, ikdyž bylo asi 5 stolů volných. Koupila jsem si dort a chtěla jsem si dát jídlo na zahrádce. Bez pozdravu Jablonská

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší zprávu...

...standartní postup při plné zahrádce je, že nabídneme posezení před žirafou a v případě uvolnění hned "dáme vědět"..., každopádně vizuelně volné stoly neznamenají, že jsou opravdu volné, jsou rezervované a čekají na příchod hostů...

...doporučuji si udělat telef.rezervaci a stůl pro Vás rádi připravíme...

děkuji za pochopení a budeme se těšit na Vaší návštěvu Aleš Holzel

Michaela (8. březen 2016): Dobrý den, musím říct, že ačkoliv Vaši provozovnu navštěvuji již několik let, stále mne dokážete překvapit. Ráda si k Vám zajdu na dortík, nicméně mě poslední dobou překvapuje cena, kterou zaplatím, pokud si jej dám na místě. Platit o 17 Kč víc mi přijde trochu přehnané. Nevím jak ostatní zákazníci, ale já si vždy k dortu objednala i nějaké pití a nakonec jsem zaplatila ještě víc...takhle si radši zákusek koupím domů a víc u Vás neutratím. Tak nevím, která z našich dvou stran tímto tahem ztratila víc. S pozdravem, Míša

Aleš Hölzel

Dobrý den paní Míšo, chápu vaše stanovisko, ale tato problematika má více úhlů pohledů...

Ceny za dorty jsme drželi dlouhodobě na stejné úrovni a prodávali je za e-shopové ceny viz.nasladko.cz, vzhledem k stále stoupajícím nákladům spojených s provozem kavárny jsme byli nuceni ceny navýšit a přišlo nám nefér nezvýhodnit právě ty zákazníky mezi které nyní patříte i Vy... Těm co zůstanou, nechají se obsloužit a využijí našich dalších služeb účtujeme více méně dnes již standartní cenu za zákusky ve srovnatelné velikosti a kvalitě...

Děkuji za Vaší zprávu a doufám, že jsem Vás naším názorem moc nepřekvapil...:-) A.H.

Gabriela (23. květen 2016): Dobrý den, píši Vám s velkou radostí z příjemné návštěvy ve Vaší Crepérii. O víkendu jsme k Vám zavítali s babičkou a dědou na oběd, dortík i kafíčko. Po minulých zkušenostech s opravdu nepříjemným personálem jsem byla velice mile překvapena. Jako každý rok se nám potvrdilo, že personál na zahrádce je vždy příjemnější, než stálé servírky. Přeci jen bych měla malou výtku. Jedná se o špínu, které si pokaždé všímáme (drobky ve spáře mezi sraženými stoly, upatlané slunečníky,..). Myslím, že i taková drobnost může malinko zkazit dojem zákazníka. Nicméně velice děkujeme za příjemné chvíle strávené na zahrádce a výborné jídlo a pití. Přeji hodně spokojených zákazníků! Gabriela

Aleš Hölzel

Dobrý den paní Gábino, děkujeme za Vaší návštěvu a hodnocení našich služeb...na zmíněné nedostatky se samozřejmě zaměříme...

Hezké léto a naviděnnou v Žirafě... :-)

Véra (15. únor 2016): Dobrý den, milujeme Vaši kavárnu. Je to pro nás místo pohody, úsměvů příjemné obsluhy a dobrého jídla... A tak jsem Vás chtěla poprosit, jestli byste do svého nápojového lístku nezařadili i horké nápoje se sójovým nebo jiným rostlinným mlékem... Děkuji

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkujeme za Vaší lásku...

děkujeme i za Váš skvělý nápad, který jsme již před lety realizovali a poptávka nebyla tenkrát taková...a s mlékem to pak nebylo úplně o.k....:-) každopádně časy se mění, každý drží moderní bezlepkovou dietu apod....:-) tak by byla možná i větší odezva na přípravu bezlaktózových nápojů...

Slibuji, že se na to v příštím nápojovém lístku zaměřím... Děkuji za Vaši zprávu Aleš Hölzel

Aneta (12. únor 2016): Dobrý den, vaší restauraci navštěvuji pravidelně po dobu již několika let. Před pár měsíci, když jsem si dala dort, zjistila jsem, že dorty nejsou tam chutné, jako bývávaly (příliš sladké, konzistence, příliš ztužená šlehačka/ krém/ náplň). Od té doby si dorty u vás nedávám, velice mne to mrzí, ale znám dorty lepší a chutnější. Možná by stálo zato změnit dodavatele dortů. Také mi vadí, že u vás nejde platit platební kartou, je to škoda z mnoha důvodů. Ještě jedna připomínka a to k čistotě toalet, která poslední dobou také poklesla.

Aleš Hölzel

Dobrý den paní Aneto, jsem rád, že jste naše stálá zákaznice i když bohužel ne moc spokojená...

...sladkost je obecně relativní veličina, něco je pro někoho příliš a nebo zase obráceně..., podle mého názoru a i z jiných recencí našich výrobků připravujeme dorty spíše méně sladké...možná jsme ve Vašem případě vybočili z normálu, ano i to se mohlo stát...

...Vaší utrátu můžete uhradit platební kartou nebo stravenkami v tom není problém, pokud technika funguje...:-)

...na Vaší poslední výtku se zaměřím, děkuji za upozornění...

Děkuji za Vaší zprávu a budu doufat, že někdy v budoucnu zkusíte náš dortík a budete spokojená A.H....

Jana (17. prosinec 2015): Dobrý den, pane Aleši. Včera jsme si opět k vám přišli smlsnout a užít pohodové předvánoční atmosféry. Místo si pravidelně rezervuji přes Restu a s tímto portálem i spolupracuji. Chci se vás zeptat a požádat vás, jestli přemýšlíte i o přijímání jejich voucherů na konzumaci. S přátelským pozdravem vaše věrná zákaznice Jana

Aleš Hölzel

Hezký sváteční den p.Jano, jsem rád, že k nám chodíte mlsat i v době vánoc...:-)

...bohužel krom stravenek jiné šeky nepříjímáme a v budoucnu o tom ani neuvažujeme...doufám, že toto nebude mít vliv na Vaší "návštěvnost" naší creperie...:-)

Děkuji za Vaší milou zprávu a přeji Vám i ostatním naším hostům spokojené svátky vánoční a vydařený Nový rok 2016.... A.H.

p.s. a mohlo by nám napadnout trochu sněhu...:-)

Pavlína (6. srpen 2015): Milá Žirafo, velmi mě znepokojilo několik posledních zpráv v této knize připomínek. Upřímně, připomínek má každý dost, ale pochvalu? S tou se nikdo nechce obtěžovat. Já Vás musím pochválit! Netvrdím, že jsem vždy 100% spokojená, ale nikdy jsem nebyla nespokojená a stěžovat si? Vím sama jak je někdy obtížné vyhovět zákazníkům. Zažila jsem u vás v minulosti několik velmi otravných zákazníků a obdivuji obsluhu, že jim to kafe nevylila na hlavu. S e-shopem nemám zkušenosti, ale všechny narozeniny v rodině máme od podzimu dál, tak můžete počítat s mojí objednávkou. Dorty i ostatní mňamky co prodáváte jsou vynikající a téměř pravidelně k Vám chodím s přáteli na dlabanec a vždy si pochutnáme. Přeji Vám hlavně pevné nervy a spoustu spokojených zákazníků. Třeba tak jako jsem já. S pozdravem Pavlína

Aleš Hölzel

Hezký letní den paní Pavlíno, děkuji za Vaší milou zprávu, která i přes aktuální 40st. vedra zahřeje...:-)

jsme rád, že nás vnímáte dlouhodobě jako dobrého partnera, že si u nás vždy vyberete něco dobrého a že v neposlední řadě k nám vodíte Vaše známé...

ujišťuji Vás, že e-shop běží jak má a tak jsme připraveni pro Vás připravit kdykoliv dortík dle Vašeho výběru z nasladko.cz...tzn. na podzim  naviděnnou a hezké léto !
 

Děkuji za Vaší milou zprávu a.h.

Denisa (27. červenec 2015): Dobrý večer, Vaše restaurace je velmi krásná s příjemným prostředím a vším co k tomu patří :-) Dediné co bych vytkla je chování slečny sevírky. Chtěli jsme si u Vás s přítelem dát něco dobrého, ale jediná volná místa byly ta,kde nebyly žádné podsedáky a tudíž byly židle celé mokré po dešti. Po dlouhém čekání kolem nás prolítla slečna obsluhující a na dotaz, zda by nebyla tak hodná a nedala nám nějaké podsedáky či ubrousek na utření, na nás slečna s velice nesympatickým hlasem pouze odpoveděla, že nemá čas a že jsou na práci jen dvě servírky a utekla, tím pádem jsme raději odešli...

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší uvodní pochvalu...:-)

...skoro vždy, když následuje kritika je nejhezčí úvodní pasáž...:-), ale k Vašemu postřehu... omluva určitě za nepatřičný "tón" slečny servírky, která zřejmě díky větší vytíženosti /normálně má směna 4 obsluhující/ neudržela profesionální výraz...

Pravdou ale zůstává, že během deštivého počasí, přičemž včerejší den byl takřka aprílový, Vás rádi obslužíme u prostřených stolů pod pergolou či pod slunečníkem... včera paraelně byla otevřená i vnitřní část creperie...

Děkuji za pochopení a snad nás opět navštívíte někdy v budoucnu za příjemnějších okolností...:-)

Hezké léto ah

Lucie (1. červen 2015): Oblast Suchdola a hlavně Giraffe neboli jejich úžasné dorty nás již po druhé a to velice nepříjemně zklamali. Nejen, že jejich e-shop provozuje naprostý diletant, který není schopen vyřídit objednávku včas tj 96h. předem a i přes potvrzení člověk jede přes půlku Prahy pro dort, aby mu obsluha řekla, že dort není a pokud Vám diletant neboli šéf nenapíše další e-mail nemáte dort. Kdyby toto byl jejich první krok vedle dalo by se to pochopit, ale již při minulém dortu nám vyrobili jiný než objednaný. Lámu hůl nad tímto místem. A mohu pouze poradit, když neumíte provozovat e-shop neprovozujte ho!!! Když e-shop začal fungovat byla jsem ráda, že nemám pocit s obtěžování obsluhy při každé telefonické objednávce dortu (obsluha=arogantnost).

Aleš Hölzel

Dobrý den paní Lucie, je mi líto Vaší zkušenosti s naším dortovým e-shopem..., věřte, že obsloužíme týdně několikek desítek, věřím, že spokojených zákazníků...., ANO přiznávám, že někdy se písemná objednávka při manipulaci ztratí, ale zákazníkovi nabídneme operativně jiný dortík a se slevou, určitě ho nenecháme na holičkách...

...nejbližší námi potvrzenou objednávku na Váš e-mail jsem našel až z roku 12/2014, tzn. že zřejmě Vámi reklamovaná objednávka nebyla námi potvrzená, že jde do výroby....pouze jste dostala zprávu respektive kopii Vaší objednávky z robota nasladko.cz, který by jí měl předat stejně tak dál k nám...systém normálně funguje, denně chodí objednávky, nevím kam se "poděla" ta Vaše, zejména stalo-li se to dvakrát za sebou....každopádně se tam píše, že se Vám ozveme a pokud se tomu již dál nestalo, něco je/bylo špatně...

Noo, reputaci u Vás již asi nevylepším, ale kdyby přeci máte u nás dortík zdarma...:-)

Mějte se a hezké léto ah za nasladko.cz

Váš názor či připomínka

CAPTCHA
map

Crêperie Café Girafe

Brandejsovo nám. 1234/6
165 00 Praha - Suchdol
Dárkové poukazyVirtuální prohlídkanasladko.cz
dorty online