Úvod   /   O nás   /   ...

Kniha vzkazů

Napsat příspěvek

Pavel Riedl 6. duben 2024

Dobrý den, chodíme do Žirafy velmi často (zpravidla 1-2x týdně), jste naprosto na dnešní dobu fenomenální podnik, máme jednu prosbu, zda by bylo možné přetisknout jĵdeláky, u lidí, co mají horší zrak, nelze vytištěný font přečisr - je moc zhuštěný a "na vysoko", další věc je barva písma, prosíme pouze černobílý text, v osvětlení, které je ve Vašem podnku použito, barva splývá s bílým papírem. Děkujeme a přejeme úspěšné léto !

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší milou zprávu & "podmět k řešení"...

ANO naše MENU přizpůsobíme ... je pravda, že tiskárna již barvy moc nedává a font změníme obratem na čitelnější... ;-)

děkuji, za team AH

Hana Marková 19. prosinec 2023

Dobrý den, týden v předstihu (12.12. ve 14:54) jsem si u vás telefonicky rezervovala 8-10 míst na 19.12. v 13.30. Mělo to být vánoční posezení, které jsem zajišťovala pro své kolegy z katedry. Když jsme se dostavili, nebylo pro nás místo, protože jsme prý žádnou rezervaci neměli. Prý to spletla asi druhá směna, taková výmluva mě opravdu neuspokojila. Vaše neprofesionalita mi zkazila slavnostní atmosféru a ještě vypadám, že neumím zařídít ani rezervaci. Ale když jsem viděla vaši vedoucí, jak má rezervace napsané na kuse papíru, ani se moc nedivím, to se během týdne lehko mohlo někam ztratit. Když už někdo udělá chybu očekávala bych, že se bude snažit ji napravit, ale váš personál se tvářil, že se ho to vůbec netýká. Je to velké zklamání.

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší zprávu...

ideální je vždy rezervaci realizovat přes email, máte pak zpětné potvrzení a k podobné situaci nedojde..., rezervace vedeme samozřejmě v rezervační knize, personál má pak pouze připravené lístečky/aktuální rezervace dle aktuálních hodin

situaci jsem prověřoval a myslím, že Vás na email odkázal i personál, zejména proto, že jste chtěla uhradit fakturou a to vyžaduje zpětné potvrzení...

každopádně mě vzniklá situace mrzí a omlouvám se za vzniklé komplikace

děkuji za pochopení, hezké Vánoce a Nový rok A.H.

Alex 27. květen 2023

Škoda že to kuřecí stehno na paprice zjemněné smetanou bylo tak strašlivě ostré. Protože když je to ostré i na chlapa, tak už to je nutné označit v jídelníčku slovem pikantní. Pak by člověk věděl, že si to nemá dávat...

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší zpětnou vazbu...

ANO ostřejší to bylo, ale "strašlivě" je příliš expresivní výraz... ;-) no prostě žádná "Bulovka"... děkuji za pochopení a Váš názor ;-)

AH cafe girafe

sousedka 2. září 2021

Vaše jídla jsou nepřekonatelná, lepší už jsou asi jen vaše dorty.. Pomáhali jste svým pestrým poledním menu nejen mně přežít dobu koronavirovou, kdy se naše domovy staly na dlouhý čas novou pracovnou, za to vše moc děkuji! Pak se ale doba opět uvolnila, otevřela se zahrádka a s ní pro mne nepříjemný šok - kuřáci v době oběda... Asi neplánujete do budoucna zahrádku jako příjemné nekuřácké místo - alespoň v době polední pracovní obědové přestávky...? V tom případě si vás bohužel zapamatuji pouze jako místo dobrého občasného obědového menu do krabičky :( Škoda, že před vstupem nemáte alespoň upozornění s nápisem POZOR KUŘÁCKÁ ZAHRÁDKA.. člověk už si tak zvykl na příjemné nekuřáctví v restauracích, že bezelstně vstoupí, objedná si jídlo a pak, až už s tím bohužel nemůže nic dělat, jej uhodí do nosu neohleduplný zápach... Škoda pro vás, škoda i pro mne, ale osobní konzumaci pro příště oželím... (minimálně do doby, než nastane zima, smradlavou zahrádku zavřete, a otevřete nekuřácký interiér).

Aleš Hölzel

Dobrý den paní sousedko...;-)

děkuji za Vaší zprávu a jsem rád, že Vám u nás chutná, jak sladké, tak slané...

ANO bohužel kuřáci tu byli, jsou a budou a v rámci venkovního sezení je možné kouřit u stolu. Nekuřáckou část jsme vymezili pouze kolem dětského pískoviště, kam rádi příště můžeme posadit i Vás... ;-)

děkuji a přeji hezké babí léto AH Cafe Girafe

Stáňa+Martin 24. únor 2020

Včera 23.2.2020 jsme u vás byli poprvé a byli jsme mile překvapeni a moooc spokojeni obsluha velice příjemná, velký výběr dortů a to jídlo jedním slovem výborné, pochutnali jsme si. Tak výborný boršč jsem už dlouho nejedla a ten gulášek noo jedna báseň masíčko se jen rozpadalo..........dali jsme si k němu chléb a vůbec jsme nelitovali měkoučký ještě teploučký domácí chlebíček. Určitě vás ještě někdy rádi navštívíme. Jsme sice až z Říčan ale ta cesta bude mít příjemný cíl. Už teď se TĚŠÍME. :-)

Aleš Hölzel

Zdravíme do Říčan, to je opravdu kus cesty...:-)

děkujeme za milou zprávu a jsme rádi, že jste byli spokojeni...

zůstáváme kdykoliv ke službám /i v rámci "sladkého" www.nasladko.cz/ a budeme se těšit kdykoliv na Vaší návštěvu...

za team cafe girafe AH

Edita 16. říjen 2018

Dobrý den, chodíme k Vám už tak 15-6 let. O víkendu jsme koupily řecký jogurt s mangem a byla jsem zklamaná, jak já, tak i má dcera. Jednak se zmenšila porce a cena zůstala, což bych i přežila, kdyby tento nový produkt měl stejnou chuť, jako kdysi. Můžete se prosím vrátit k původní receptuře? Dále se nám zdá, že už zákusky nechutnají jako kdysi. Byla jsem Váš totální fanda a každému Vás doporučovala. Teď nevím, asi už nebudeme k Vám chodit každý týden a možná už vůbec ne na zákusky. děkuji za vyjádření.

Aleš Hölzel

Dobrý Edito, děkuji za Vaší věrnost a zprávu...

...je mi líto Vašeho zklamání z chuti tohoto konkrétního dezertu, i když se skládá ze tří surovin je vidět, že výsledek může být různý..., prověřím ve výrobě a děkuji v každém případě za upozornění.... co se týče ostatních dortů, receptury jsou stálé cca 5let stejné ale i zde může zafungovat lidský faktor, to nelze při ruční výrobě nikdy vyloučit... vzhledem ale ke zpětné vazbě hodnocení e-shopu nasladko.cz na Heuréce a jinde, se zdá být ohlas pozitivní /96% spokojenosti/..., každý z nás máme ale jiné chutě, proto nikdy nemůže být 100%...:-)

děkuji za team Nasladko.cz AH

Helena 23. květen 2018

Bohuzel jsem nenasla zadne vyhodne poledni nabidky, zrejme je nemate? Skoda ! Nebudou ani v budoucnosti ? Dekuji za odpoved HFK

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za vaší zprávu...

naše denní nabídka díky velkému jídelnímu jídelnímu lístku tzn. stále nabídce není nikterak veliká, přičemž každý den připravujeme 2-3 speciality, které nabízíme aktuálně na tabuli při vchodu...

děkuji a mějte hezké léto...:-) AH

Alena 12. prosinec 2017

Chtěla bych poděkovat za naprosto úžasné vánoční cukroví!!! Přes eshop jsem již také jednou objednávala a dortík byl také skvělý. Ale to cukroví je bezkonkurenční

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší milou zprávu...

...jsme rádi, že je vše, jak má být a kdyby jste náhodou neodolala a cukrovího bylo málo, ještě pár kilo máme...:-)

děkuji a přeji za celý kolektiv klidné svátky vánočníííí A.H.

Kateřina 19. červenec 2017

Dobré jídlo, krásné prostředí. Ale prosím vás, udělejte už něco s tou obsluhou, toto nemáte za potřebí! Nejhorší včera byla mladá slečna, kterou práce evidentně štve. Zapomněla na moje jídlo, přinesla jen ostatním. Neomluvila se, ani nesdělila, že se teprve začne připravovat, aby ostatní začli jíst. Poté mi ho bez omluvy, jako by se nic nedělo, přinesla jiná servírka. A ta mladá slečna tomu nasadila korunu, když se zeptala, zda může odnést talíř. Odpověď byla ne, jelikož sestra si ještě měla poslední sousto a utírala si pusu ubrouskem, který pak chtěla na talíř dát. Odcházející slečna si zády k nám "pod fousy" pronesla "Složený příbor znamená, že jste skončila". To měla samozřejmě pravdu, nicméně řekla to velmi arogantně a celkově její chování bylo nevlídné. Už to řešte, zbytečně si škodíte!!!

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší zprávu ohledně fungování personálu na zahradě...,

...je to každoročně naše "bolavé místo", gastronomicky nevzdělaný personál "na léto" většinou neví jak věci "chodí", nemají potřebnou asertivitu/empatii a vznikají pak podobné situace, kdy si každý stojí za svým...obecně ale musím konstatovat, že momtálně jsme se "zbavili" těch největších samorostů a mělo by vše fungovat v "normě"... mladá slečna je velmi pozitivní a v kolektivu i mezi hosty oblíbená, věřím proto, že šlo o momentální nedorozumění... 

...využiji i tohoto momentu k vysvětlení nového systému oproti loňsku...žádáme písemně při vstupu hosty, aby vyčkali příchodu personálu, který je rád usadí..., někteří z Vás to však odmítají tolerovat a vznikají pak situace, že sedí na rezervovaném stole či dochází k prodlevě v objednání, než je obsluha zaregistruje...obyčejně se pak nálada hosta mění k horšímu a přitom stačí pouze chvíli při příchodu vyčkat... 

děkuji za pochopení a přeji hezké léto

A.H.

Julie Jablonská 18. květen 2017

Stěžuji si, na maldého pána, který mě vyhodil i s malým dítětem. Prý bylo vše obsazeno, ikdyž bylo asi 5 stolů volných. Koupila jsem si dort a chtěla jsem si dát jídlo na zahrádce. Bez pozdravu Jablonská

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší zprávu...

...standartní postup při plné zahrádce je, že nabídneme posezení před žirafou a v případě uvolnění hned "dáme vědět"..., každopádně vizuelně volné stoly neznamenají, že jsou opravdu volné, jsou rezervované a čekají na příchod hostů...

...doporučuji si udělat telef.rezervaci a stůl pro Vás rádi připravíme...

děkuji za pochopení a budeme se těšit na Vaší návštěvu Aleš Holzel

Váš názor či připomínka

map

Crêperie Café Girafe

Brandejsovo nám. 1234/6
165 00 Praha - Suchdol
Dárkové poukazyVirtuální prohlídkanasladko.cz
dorty online