Úvod   /   O nás   /   ...

Kniha vzkazů

Napsat příspěvek

Jana 17. prosinec 2015

Dobrý den, pane Aleši. Včera jsme si opět k vám přišli smlsnout a užít pohodové předvánoční atmosféry. Místo si pravidelně rezervuji přes Restu a s tímto portálem i spolupracuji. Chci se vás zeptat a požádat vás, jestli přemýšlíte i o přijímání jejich voucherů na konzumaci. S přátelským pozdravem vaše věrná zákaznice Jana

Aleš Hölzel

Hezký sváteční den p.Jano, jsem rád, že k nám chodíte mlsat i v době vánoc...:-)

...bohužel krom stravenek jiné šeky nepříjímáme a v budoucnu o tom ani neuvažujeme...doufám, že toto nebude mít vliv na Vaší "návštěvnost" naší creperie...:-)

Děkuji za Vaší milou zprávu a přeji Vám i ostatním naším hostům spokojené svátky vánoční a vydařený Nový rok 2016.... A.H.

p.s. a mohlo by nám napadnout trochu sněhu...:-)

Pavlína 6. srpen 2015

Milá Žirafo, velmi mě znepokojilo několik posledních zpráv v této knize připomínek. Upřímně, připomínek má každý dost, ale pochvalu? S tou se nikdo nechce obtěžovat. Já Vás musím pochválit! Netvrdím, že jsem vždy 100% spokojená, ale nikdy jsem nebyla nespokojená a stěžovat si? Vím sama jak je někdy obtížné vyhovět zákazníkům. Zažila jsem u vás v minulosti několik velmi otravných zákazníků a obdivuji obsluhu, že jim to kafe nevylila na hlavu. S e-shopem nemám zkušenosti, ale všechny narozeniny v rodině máme od podzimu dál, tak můžete počítat s mojí objednávkou. Dorty i ostatní mňamky co prodáváte jsou vynikající a téměř pravidelně k Vám chodím s přáteli na dlabanec a vždy si pochutnáme. Přeji Vám hlavně pevné nervy a spoustu spokojených zákazníků. Třeba tak jako jsem já. S pozdravem Pavlína

Aleš Hölzel

Hezký letní den paní Pavlíno, děkuji za Vaší milou zprávu, která i přes aktuální 40st. vedra zahřeje...:-)

jsme rád, že nás vnímáte dlouhodobě jako dobrého partnera, že si u nás vždy vyberete něco dobrého a že v neposlední řadě k nám vodíte Vaše známé...

ujišťuji Vás, že e-shop běží jak má a tak jsme připraveni pro Vás připravit kdykoliv dortík dle Vašeho výběru z nasladko.cz...tzn. na podzim  naviděnnou a hezké léto !
 

Děkuji za Vaší milou zprávu a.h.

Denisa 27. červenec 2015

Dobrý večer, Vaše restaurace je velmi krásná s příjemným prostředím a vším co k tomu patří :-) Dediné co bych vytkla je chování slečny sevírky. Chtěli jsme si u Vás s přítelem dát něco dobrého, ale jediná volná místa byly ta,kde nebyly žádné podsedáky a tudíž byly židle celé mokré po dešti. Po dlouhém čekání kolem nás prolítla slečna obsluhující a na dotaz, zda by nebyla tak hodná a nedala nám nějaké podsedáky či ubrousek na utření, na nás slečna s velice nesympatickým hlasem pouze odpoveděla, že nemá čas a že jsou na práci jen dvě servírky a utekla, tím pádem jsme raději odešli...

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší uvodní pochvalu...:-)

...skoro vždy, když následuje kritika je nejhezčí úvodní pasáž...:-), ale k Vašemu postřehu... omluva určitě za nepatřičný "tón" slečny servírky, která zřejmě díky větší vytíženosti /normálně má směna 4 obsluhující/ neudržela profesionální výraz...

Pravdou ale zůstává, že během deštivého počasí, přičemž včerejší den byl takřka aprílový, Vás rádi obslužíme u prostřených stolů pod pergolou či pod slunečníkem... včera paraelně byla otevřená i vnitřní část creperie...

Děkuji za pochopení a snad nás opět navštívíte někdy v budoucnu za příjemnějších okolností...:-)

Hezké léto ah

Lucie 1. červen 2015

Oblast Suchdola a hlavně Giraffe neboli jejich úžasné dorty nás již po druhé a to velice nepříjemně zklamali. Nejen, že jejich e-shop provozuje naprostý diletant, který není schopen vyřídit objednávku včas tj 96h. předem a i přes potvrzení člověk jede přes půlku Prahy pro dort, aby mu obsluha řekla, že dort není a pokud Vám diletant neboli šéf nenapíše další e-mail nemáte dort. Kdyby toto byl jejich první krok vedle dalo by se to pochopit, ale již při minulém dortu nám vyrobili jiný než objednaný. Lámu hůl nad tímto místem. A mohu pouze poradit, když neumíte provozovat e-shop neprovozujte ho!!! Když e-shop začal fungovat byla jsem ráda, že nemám pocit s obtěžování obsluhy při každé telefonické objednávce dortu (obsluha=arogantnost).

Aleš Hölzel

Dobrý den paní Lucie, je mi líto Vaší zkušenosti s naším dortovým e-shopem..., věřte, že obsloužíme týdně několikek desítek, věřím, že spokojených zákazníků...., ANO přiznávám, že někdy se písemná objednávka při manipulaci ztratí, ale zákazníkovi nabídneme operativně jiný dortík a se slevou, určitě ho nenecháme na holičkách...

...nejbližší námi potvrzenou objednávku na Váš e-mail jsem našel až z roku 12/2014, tzn. že zřejmě Vámi reklamovaná objednávka nebyla námi potvrzená, že jde do výroby....pouze jste dostala zprávu respektive kopii Vaší objednávky z robota nasladko.cz, který by jí měl předat stejně tak dál k nám...systém normálně funguje, denně chodí objednávky, nevím kam se "poděla" ta Vaše, zejména stalo-li se to dvakrát za sebou....každopádně se tam píše, že se Vám ozveme a pokud se tomu již dál nestalo, něco je/bylo špatně...

Noo, reputaci u Vás již asi nevylepším, ale kdyby přeci máte u nás dortík zdarma...:-)

Mějte se a hezké léto ah za nasladko.cz

Lucie 21. duben 2015

Dobrý den, kdykoliv si k vám v poslední době zajdu odpoledne na dort (kolem 16.00), máte již ve vitríně jenom pár posledních zbytků, zbytek poliček zeje prázdnotou. Toto jsme u vás dříve nezažila. Z jakého důvodu se toto prosím děje? Bojíte se, že byste snad větší množství dortů neprodali? Děkuji za odpověd

Aleš Hölzel

Dobrý den, jsem rád, že si k nám po celodenní práci chodíte spravit chuť...:-)

...o to více mě samozřejmě mrzí Vaše zkušenost, bohužel i přes celodenní doplňování dortíků do vitríny se toto opravdu může stát... zejména nyní, kdy se střídavě otevírá zahrada a nejde dopředu vše odhadnout... pravda je ale i to, že chceme mít pro Vás dortíky každý den od rána čerstvé a k večeru respektive po 17hod. již dorty nedoplňujeme...

děkuji za Vaší zprávu a pochopení, na problematiku se zaměřím...:-) A.H.

David Dlouhý 22. prosinec 2014

Dobrý den, Za poslední týden jsem byl u vás dvakrát. Poprvé jsem si zarezervoval stůl na středu 17.12. od 17:00 hod. Když jsem dorazil, zjistil jsem, že na stejném stole je další rezervace od 18:00, což mi při telefonické rezervaci nikdo neřekl, nejspíše ji tam omylem přidaly po mé rezervaci . Když jsme se obsluhy ptali, co se stane, když tu budeme chtít zůstat i po 18.00 hod, místo omluvy nebo pokusu to nějak vyřešit nám jen sdělila, že se budeme muset přesunout na bar. Druhou rezervaci jsem měl dnes od 9:00. Po tom, co jsem se na homepage vašich stránek podíval, že je otevřeno od 9:00 hod (info o jiné otevírací době na hlavní stránce není, procházet ostatní sekce na stránkách, jestli tam někde není nějaká jiná informace, mě nenapadlo), jsem si po telefonu zarezervoval stůl na 9:00 - rezervaci mi slečna po telefonu potvrdila a když jsem dnes dorazil ráno na jednání, zjistil jsem, že máte od 10:00. Je to neprofesionální.

Aleš Hölzel

Dobrý den p.Dlouhý,

k první reklamaci rezervace...ANO je pravda, že "odpolední" rezervace na kávu a dort děláme opravdu pouze na hodinu, protože vzhledem k našim možnostem se snažíme vyhovět co nejvíce zákazníkům...pokud si zarezervujete stůl na oběd či večeři, tak se Vám podobná věc nestane...navíc Vám byla nabídnuta alternativa v podobě jiného místa... omlouvám se, ale z mého hladeska je vše v pořádku.

k druhé reklamaci rezervace... zde se musím omluvit za její potvrzení, bohužel se mi nepodařilo konkrétně zjistit, kdo tak učinil...,přes to, že na webu i na vstupních dveřích máme avízovanou změnu otevírací doby přes vánoční svátky... nicméně vám byla nabídnuta možnost posezení, ale chápu, že jste chtěl využít veškerého komfortu...

Děkuji za Vaší zprávu a pevně věřím, že s Vaší příští rezervací budete spokojen...:-) A.H.

Dita 12. prosinec 2014

Dobrý den, moc ráda u vás posedím vždy, když jedu na Suchdol. Krásné čisté prostředí, výborné jídlo a dortíky. Bohužel musím sdělit negativní zkušenost. Cca před měsícem jsem si objednala čaj z čerstvého zázvoru. Paní přinesla cosi, co mělo bílou pěnu na vrchu, bylo již slušně oslazené a ve skleničce1 plátek zázvoru. Když jsem čaj ochutnala, hned mi bylo jasné, že se jedná o granulovaný čaj, proto byl také již sladký a s pěnou. Chuť byla bohužel totožná s granulovaným čajem z automatů. Připadá mi, že tak oblíbený podnik, jako je váš, nemá granulovaný čaj zapotřebí a může si dovolit skutečný pravý zázvorový čaj. Děkuji, D.H.

Aleš Hölzel

Hezký adventní víkend paní Dito,

ohledně zázvorového čaje řešíme spíše problém jiného charakteru, pro někoho je tam zázvoru přiliš - čaj je velmi intenzivní a pro někoho méně a chce přidat...:-) s Vaším názorem jsme se ještě nesetkali..., Zázvorový čaj s medem připravujeme svařením zázvorového sirupu a čerstvého zázvoru a i když může být pokaždé možná trochu jiný, určitě NE instantní... FUJ :-) na to máme stejný společný názor... pěna vzniká stejně jako např. u svařeného vína způsobem ohřevu - prohřátím párou z kávovaru...

Hezké vánoce A.H.
 

Jitka 22. listopad 2014

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, je pravda, že stravenky Gasto Pass přijímáte pouze mezi jedenáctou a třináctou hodinou? Děkuji za odpověď

Aleš Hölzel

Dobrý den, ANO je pravda, že stravenky přijímáme pouze v době "oběda"...toto omezení jsme zavedli po realitě, kdy nejvíce stravenek jsme paradoxně měli v sobotu a v neděli, kdy s nimi zákazníci platili celé dorty...

Děkuji za pochopení A.H. 

Petr V. 17. listopad 2014

Dobry den, dnes jsem byl s kolegy na obědě ve vasem podniku. Obsluhovala nas mila blonďata slecna s tetovanim na zadech. Meli jsme polevku a stroganova, vse bylo super. Byl jsem moc mile prekvapen. Slecna hlasila ze je na zkousku. Byla moc mila a obsluha ji sla vyborne. Po delsi dobe se na nas pri obednavce nekdo usmival a byl fajn. Fandime vam ve vasi skvele praci, restaurace je super... Diky Petr Vlcek

Aleš Hölzel

Dobrý večer, děkuji za Vaše hodnocení a jsem rád, že jste u nás spokojeni...:-)

...se servírkami je to momentálně bohužel pořád dokola, dvě nám ze zdrav.důvodů končí a my sháníme "ty pravé", tzn. Vaše zpráva nám pomůže při výběru dalšího kolegy, který bude rád plnit Vaše přání s úsměvem...:-)

díky za fajn zprávu, která při pátečním večeru po náročném týdnu potěší o to víc...:-) A.H.

Jindra 17. říjen 2014

Dobrý den, děkuji za to, že jste na Suchdole. Jste ukázkou toho, že když se věci dělají poctivě a kvalitně, tak se to dlouhodobě v podnikání pozitivně vrací. :-) Přeji si víc takových v českém restauračním byznyse, jako jste Vy! Přesto mám pro Vás jeden tip a jednu menší výtku. Točené pivo - je to jediné, co mi u Vás chybí. Myslím si, že když vyberete tu správnou značku a nasadíte správnou cenu, může to příjemně zapadnout do Vašeho podniku. Doporučuji pivovar Bernard - zakládá si stejně na kvalitě přípravy a surovin, jako Vy a má výbornou image. Vím, že o hosty nemáte nouzi a asi byste neradi, aby se k Vám lidé chodili opít na pivo. To se ale dá vyřešit nasazením rozumné ceny kolem 40Kč. A pivo se tak stane příjemným doplňkem k Vašim skvělým jídlům. A ta výtka se týká dortů. Kdysi jste do dortů dávali mnohem méně krému (nebo pěny) a přišly mi poctivější. Už je to dlouho co se změnily (minimálně 2 - 3 roky). Měl jsem moc rád původní Schwarzwaldský dort. Ale od té doby, co je v něm hodně krému, si u Vás dorty už nedávám. Co Vás vedlo ke změně receptů? Klidně bych si za původní recepty připlatil - pokud šlo o snížení výrobních nákladů. Podle odbytu stávajících dortů jsem asi jeden z mála,komu nové recepty vadí. :-) Přeji hodně štěstí ve Vašem podnikání a více příjemných hostů, aby se obsluze u Vás pracovalo ještě lépe a nemuseli jste v této diskuzi řešit stížnosti hostů na jednání obsluhy. Jindra

Aleš Hölzel

Dobrý den pane Jindro,

jsem rád, že naše služby vnímáte pozitivně a děkuji za lichotivé hodnocení našeho působení...:-), vždy je ale něco k zlepšení, to vím...:-)

...točené pivko, taky bych v létě nepohrdnul jedním "oroseným"...:-), věci jsou však složitější než se zdají, nemluvě o takříkajíc 100% dámském personálu u kterého bych "lásku" k natočení piva či potřebu jeho každodenní údržby jen těžko vyžadoval, určitě víte jak to myslím...:-) Naštěstí nám majitelé Únětického pivovaru vycházejí vstříc a jako jediným nám 1x týdně stáčejí jejich skvělé pivo do lahví... tímto jím také děkuji...

...schwarzwald a spol., pátral jsem o Vaší zmíňce o jiné receptuře, ale bohužel schwarzwald jak ho máme dnes, děláme od "nepaměti" stále stejně..., není ale vůbec problém, když zavoláte a domluvíme Vám vyhovující složení s menším podílem krému...jinak obecně platí, že dorty jsou u nás větší než je "zdrávo", to je pravda...:-)

Děkuji za Vaší zprávu a přeji pohodové podzimní dny... A.H.

Váš názor či připomínka

CAPTCHA
map

Crêperie Café Girafe

Brandejsovo nám. 1234/6
165 00 Praha - Suchdol
Dárkové poukazyVirtuální prohlídkanasladko.cz
dorty online