Michaela 8. březen 2016
Dobrý den, musím říct, že ačkoliv Vaši provozovnu navštěvuji již několik let, stále mne dokážete překvapit. Ráda si k Vám zajdu na dortík, nicméně mě poslední dobou překvapuje cena, kterou zaplatím, pokud si jej dám na místě. Platit o 17 Kč víc mi přijde trochu přehnané. Nevím jak ostatní zákazníci, ale já si vždy k dortu objednala i nějaké pití a nakonec jsem zaplatila ještě víc...takhle si radši zákusek koupím domů a víc u Vás neutratím. Tak nevím, která z našich dvou stran tímto tahem ztratila víc. S pozdravem, Míša
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den paní Míšo, chápu vaše stanovisko, ale tato problematika má více úhlů pohledů...
Ceny za dorty jsme drželi dlouhodobě na stejné úrovni a prodávali je za e-shopové ceny viz.nasladko.cz, vzhledem k stále stoupajícím nákladům spojených s provozem kavárny jsme byli nuceni ceny navýšit a přišlo nám nefér nezvýhodnit právě ty zákazníky mezi které nyní patříte i Vy... Těm co zůstanou, nechají se obsloužit a využijí našich dalších služeb účtujeme více méně dnes již standartní cenu za zákusky ve srovnatelné velikosti a kvalitě...
Děkuji za Vaší zprávu a doufám, že jsem Vás naším názorem moc nepřekvapil...:-) A.H.
Gabriela 23. květen 2016
Dobrý den, píši Vám s velkou radostí z příjemné návštěvy ve Vaší Crepérii. O víkendu jsme k Vám zavítali s babičkou a dědou na oběd, dortík i kafíčko. Po minulých zkušenostech s opravdu nepříjemným personálem jsem byla velice mile překvapena. Jako každý rok se nám potvrdilo, že personál na zahrádce je vždy příjemnější, než stálé servírky. Přeci jen bych měla malou výtku. Jedná se o špínu, které si pokaždé všímáme (drobky ve spáře mezi sraženými stoly, upatlané slunečníky,..). Myslím, že i taková drobnost může malinko zkazit dojem zákazníka. Nicméně velice děkujeme za příjemné chvíle strávené na zahrádce a výborné jídlo a pití. Přeji hodně spokojených zákazníků! Gabriela
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den paní Gábino, děkujeme za Vaší návštěvu a hodnocení našich služeb...na zmíněné nedostatky se samozřejmě zaměříme...
Hezké léto a naviděnnou v Žirafě... :-)
Véra 15. únor 2016
Dobrý den, milujeme Vaši kavárnu. Je to pro nás místo pohody, úsměvů příjemné obsluhy a dobrého jídla... A tak jsem Vás chtěla poprosit, jestli byste do svého nápojového lístku nezařadili i horké nápoje se sójovým nebo jiným rostlinným mlékem... Děkuji
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den, děkujeme za Vaší lásku...
děkujeme i za Váš skvělý nápad, který jsme již před lety realizovali a poptávka nebyla tenkrát taková...a s mlékem to pak nebylo úplně o.k....:-) každopádně časy se mění, každý drží moderní bezlepkovou dietu apod....:-) tak by byla možná i větší odezva na přípravu bezlaktózových nápojů...
Slibuji, že se na to v příštím nápojovém lístku zaměřím... Děkuji za Vaši zprávu Aleš Hölzel
Aneta 12. únor 2016
Dobrý den, vaší restauraci navštěvuji pravidelně po dobu již několika let. Před pár měsíci, když jsem si dala dort, zjistila jsem, že dorty nejsou tam chutné, jako bývávaly (příliš sladké, konzistence, příliš ztužená šlehačka/ krém/ náplň). Od té doby si dorty u vás nedávám, velice mne to mrzí, ale znám dorty lepší a chutnější. Možná by stálo zato změnit dodavatele dortů. Také mi vadí, že u vás nejde platit platební kartou, je to škoda z mnoha důvodů. Ještě jedna připomínka a to k čistotě toalet, která poslední dobou také poklesla.
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den paní Aneto, jsem rád, že jste naše stálá zákaznice i když bohužel ne moc spokojená...
...sladkost je obecně relativní veličina, něco je pro někoho příliš a nebo zase obráceně..., podle mého názoru a i z jiných recencí našich výrobků připravujeme dorty spíše méně sladké...možná jsme ve Vašem případě vybočili z normálu, ano i to se mohlo stát...
...Vaší utrátu můžete uhradit platební kartou nebo stravenkami v tom není problém, pokud technika funguje...:-)
...na Vaší poslední výtku se zaměřím, děkuji za upozornění...
Děkuji za Vaší zprávu a budu doufat, že někdy v budoucnu zkusíte náš dortík a budete spokojená A.H....
Jana 17. prosinec 2015
Dobrý den, pane Aleši. Včera jsme si opět k vám přišli smlsnout a užít pohodové předvánoční atmosféry. Místo si pravidelně rezervuji přes Restu a s tímto portálem i spolupracuji. Chci se vás zeptat a požádat vás, jestli přemýšlíte i o přijímání jejich voucherů na konzumaci. S přátelským pozdravem vaše věrná zákaznice Jana
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Hezký sváteční den p.Jano, jsem rád, že k nám chodíte mlsat i v době vánoc...:-)
...bohužel krom stravenek jiné šeky nepříjímáme a v budoucnu o tom ani neuvažujeme...doufám, že toto nebude mít vliv na Vaší "návštěvnost" naší creperie...:-)
Děkuji za Vaší milou zprávu a přeji Vám i ostatním naším hostům spokojené svátky vánoční a vydařený Nový rok 2016.... A.H.
p.s. a mohlo by nám napadnout trochu sněhu...:-)
Pavlína 6. srpen 2015
Milá Žirafo, velmi mě znepokojilo několik posledních zpráv v této knize připomínek. Upřímně, připomínek má každý dost, ale pochvalu? S tou se nikdo nechce obtěžovat. Já Vás musím pochválit! Netvrdím, že jsem vždy 100% spokojená, ale nikdy jsem nebyla nespokojená a stěžovat si? Vím sama jak je někdy obtížné vyhovět zákazníkům. Zažila jsem u vás v minulosti několik velmi otravných zákazníků a obdivuji obsluhu, že jim to kafe nevylila na hlavu. S e-shopem nemám zkušenosti, ale všechny narozeniny v rodině máme od podzimu dál, tak můžete počítat s mojí objednávkou. Dorty i ostatní mňamky co prodáváte jsou vynikající a téměř pravidelně k Vám chodím s přáteli na dlabanec a vždy si pochutnáme. Přeji Vám hlavně pevné nervy a spoustu spokojených zákazníků. Třeba tak jako jsem já. S pozdravem Pavlína
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Hezký letní den paní Pavlíno, děkuji za Vaší milou zprávu, která i přes aktuální 40st. vedra zahřeje...:-)
jsme rád, že nás vnímáte dlouhodobě jako dobrého partnera, že si u nás vždy vyberete něco dobrého a že v neposlední řadě k nám vodíte Vaše známé...
ujišťuji Vás, že e-shop běží jak má a tak jsme připraveni pro Vás připravit kdykoliv dortík dle Vašeho výběru z nasladko.cz...tzn. na podzim naviděnnou a hezké léto !
Děkuji za Vaší milou zprávu a.h.
Denisa 27. červenec 2015
Dobrý večer, Vaše restaurace je velmi krásná s příjemným prostředím a vším co k tomu patří :-) Dediné co bych vytkla je chování slečny sevírky. Chtěli jsme si u Vás s přítelem dát něco dobrého, ale jediná volná místa byly ta,kde nebyly žádné podsedáky a tudíž byly židle celé mokré po dešti. Po dlouhém čekání kolem nás prolítla slečna obsluhující a na dotaz, zda by nebyla tak hodná a nedala nám nějaké podsedáky či ubrousek na utření, na nás slečna s velice nesympatickým hlasem pouze odpoveděla, že nemá čas a že jsou na práci jen dvě servírky a utekla, tím pádem jsme raději odešli...
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den, děkuji za Vaší uvodní pochvalu...:-)
...skoro vždy, když následuje kritika je nejhezčí úvodní pasáž...:-), ale k Vašemu postřehu... omluva určitě za nepatřičný "tón" slečny servírky, která zřejmě díky větší vytíženosti /normálně má směna 4 obsluhující/ neudržela profesionální výraz...
Pravdou ale zůstává, že během deštivého počasí, přičemž včerejší den byl takřka aprílový, Vás rádi obslužíme u prostřených stolů pod pergolou či pod slunečníkem... včera paraelně byla otevřená i vnitřní část creperie...
Děkuji za pochopení a snad nás opět navštívíte někdy v budoucnu za příjemnějších okolností...:-)
Hezké léto ah
Lucie 1. červen 2015
Oblast Suchdola a hlavně Giraffe neboli jejich úžasné dorty nás již po druhé a to velice nepříjemně zklamali. Nejen, že jejich e-shop provozuje naprostý diletant, který není schopen vyřídit objednávku včas tj 96h. předem a i přes potvrzení člověk jede přes půlku Prahy pro dort, aby mu obsluha řekla, že dort není a pokud Vám diletant neboli šéf nenapíše další e-mail nemáte dort. Kdyby toto byl jejich první krok vedle dalo by se to pochopit, ale již při minulém dortu nám vyrobili jiný než objednaný. Lámu hůl nad tímto místem. A mohu pouze poradit, když neumíte provozovat e-shop neprovozujte ho!!! Když e-shop začal fungovat byla jsem ráda, že nemám pocit s obtěžování obsluhy při každé telefonické objednávce dortu (obsluha=arogantnost).
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den paní Lucie, je mi líto Vaší zkušenosti s naším dortovým e-shopem..., věřte, že obsloužíme týdně několikek desítek, věřím, že spokojených zákazníků...., ANO přiznávám, že někdy se písemná objednávka při manipulaci ztratí, ale zákazníkovi nabídneme operativně jiný dortík a se slevou, určitě ho nenecháme na holičkách...
...nejbližší námi potvrzenou objednávku na Váš e-mail jsem našel až z roku 12/2014, tzn. že zřejmě Vámi reklamovaná objednávka nebyla námi potvrzená, že jde do výroby....pouze jste dostala zprávu respektive kopii Vaší objednávky z robota nasladko.cz, který by jí měl předat stejně tak dál k nám...systém normálně funguje, denně chodí objednávky, nevím kam se "poděla" ta Vaše, zejména stalo-li se to dvakrát za sebou....každopádně se tam píše, že se Vám ozveme a pokud se tomu již dál nestalo, něco je/bylo špatně...
Noo, reputaci u Vás již asi nevylepším, ale kdyby přeci máte u nás dortík zdarma...:-)
Mějte se a hezké léto ah za nasladko.cz
Lucie 21. duben 2015
Dobrý den, kdykoliv si k vám v poslední době zajdu odpoledne na dort (kolem 16.00), máte již ve vitríně jenom pár posledních zbytků, zbytek poliček zeje prázdnotou. Toto jsme u vás dříve nezažila. Z jakého důvodu se toto prosím děje? Bojíte se, že byste snad větší množství dortů neprodali? Děkuji za odpověd
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den, jsem rád, že si k nám po celodenní práci chodíte spravit chuť...:-)
...o to více mě samozřejmě mrzí Vaše zkušenost, bohužel i přes celodenní doplňování dortíků do vitríny se toto opravdu může stát... zejména nyní, kdy se střídavě otevírá zahrada a nejde dopředu vše odhadnout... pravda je ale i to, že chceme mít pro Vás dortíky každý den od rána čerstvé a k večeru respektive po 17hod. již dorty nedoplňujeme...
děkuji za Vaší zprávu a pochopení, na problematiku se zaměřím...:-) A.H.
David Dlouhý 22. prosinec 2014
Dobrý den, Za poslední týden jsem byl u vás dvakrát. Poprvé jsem si zarezervoval stůl na středu 17.12. od 17:00 hod. Když jsem dorazil, zjistil jsem, že na stejném stole je další rezervace od 18:00, což mi při telefonické rezervaci nikdo neřekl, nejspíše ji tam omylem přidaly po mé rezervaci . Když jsme se obsluhy ptali, co se stane, když tu budeme chtít zůstat i po 18.00 hod, místo omluvy nebo pokusu to nějak vyřešit nám jen sdělila, že se budeme muset přesunout na bar. Druhou rezervaci jsem měl dnes od 9:00. Po tom, co jsem se na homepage vašich stránek podíval, že je otevřeno od 9:00 hod (info o jiné otevírací době na hlavní stránce není, procházet ostatní sekce na stránkách, jestli tam někde není nějaká jiná informace, mě nenapadlo), jsem si po telefonu zarezervoval stůl na 9:00 - rezervaci mi slečna po telefonu potvrdila a když jsem dnes dorazil ráno na jednání, zjistil jsem, že máte od 10:00. Je to neprofesionální.
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den p.Dlouhý,
k první reklamaci rezervace...ANO je pravda, že "odpolední" rezervace na kávu a dort děláme opravdu pouze na hodinu, protože vzhledem k našim možnostem se snažíme vyhovět co nejvíce zákazníkům...pokud si zarezervujete stůl na oběd či večeři, tak se Vám podobná věc nestane...navíc Vám byla nabídnuta alternativa v podobě jiného místa... omlouvám se, ale z mého hladeska je vše v pořádku.
k druhé reklamaci rezervace... zde se musím omluvit za její potvrzení, bohužel se mi nepodařilo konkrétně zjistit, kdo tak učinil...,přes to, že na webu i na vstupních dveřích máme avízovanou změnu otevírací doby přes vánoční svátky... nicméně vám byla nabídnuta možnost posezení, ale chápu, že jste chtěl využít veškerého komfortu...
Děkuji za Vaší zprávu a pevně věřím, že s Vaší příští rezervací budete spokojen...:-) A.H.