Úvod   /   O nás   /   ...

Kniha vzkazů

Napsat příspěvek

Pavlína 6. srpen 2015

Milá Žirafo, velmi mě znepokojilo několik posledních zpráv v této knize připomínek. Upřímně, připomínek má každý dost, ale pochvalu? S tou se nikdo nechce obtěžovat. Já Vás musím pochválit! Netvrdím, že jsem vždy 100% spokojená, ale nikdy jsem nebyla nespokojená a stěžovat si? Vím sama jak je někdy obtížné vyhovět zákazníkům. Zažila jsem u vás v minulosti několik velmi otravných zákazníků a obdivuji obsluhu, že jim to kafe nevylila na hlavu. S e-shopem nemám zkušenosti, ale všechny narozeniny v rodině máme od podzimu dál, tak můžete počítat s mojí objednávkou. Dorty i ostatní mňamky co prodáváte jsou vynikající a téměř pravidelně k Vám chodím s přáteli na dlabanec a vždy si pochutnáme. Přeji Vám hlavně pevné nervy a spoustu spokojených zákazníků. Třeba tak jako jsem já. S pozdravem Pavlína

Aleš Hölzel

Hezký letní den paní Pavlíno, děkuji za Vaší milou zprávu, která i přes aktuální 40st. vedra zahřeje...:-)

jsme rád, že nás vnímáte dlouhodobě jako dobrého partnera, že si u nás vždy vyberete něco dobrého a že v neposlední řadě k nám vodíte Vaše známé...

ujišťuji Vás, že e-shop běží jak má a tak jsme připraveni pro Vás připravit kdykoliv dortík dle Vašeho výběru z nasladko.cz...tzn. na podzim  naviděnnou a hezké léto !
 

Děkuji za Vaší milou zprávu a.h.

Denisa 27. červenec 2015

Dobrý večer, Vaše restaurace je velmi krásná s příjemným prostředím a vším co k tomu patří :-) Dediné co bych vytkla je chování slečny sevírky. Chtěli jsme si u Vás s přítelem dát něco dobrého, ale jediná volná místa byly ta,kde nebyly žádné podsedáky a tudíž byly židle celé mokré po dešti. Po dlouhém čekání kolem nás prolítla slečna obsluhující a na dotaz, zda by nebyla tak hodná a nedala nám nějaké podsedáky či ubrousek na utření, na nás slečna s velice nesympatickým hlasem pouze odpoveděla, že nemá čas a že jsou na práci jen dvě servírky a utekla, tím pádem jsme raději odešli...

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší uvodní pochvalu...:-)

...skoro vždy, když následuje kritika je nejhezčí úvodní pasáž...:-), ale k Vašemu postřehu... omluva určitě za nepatřičný "tón" slečny servírky, která zřejmě díky větší vytíženosti /normálně má směna 4 obsluhující/ neudržela profesionální výraz...

Pravdou ale zůstává, že během deštivého počasí, přičemž včerejší den byl takřka aprílový, Vás rádi obslužíme u prostřených stolů pod pergolou či pod slunečníkem... včera paraelně byla otevřená i vnitřní část creperie...

Děkuji za pochopení a snad nás opět navštívíte někdy v budoucnu za příjemnějších okolností...:-)

Hezké léto ah

Lucie 1. červen 2015

Oblast Suchdola a hlavně Giraffe neboli jejich úžasné dorty nás již po druhé a to velice nepříjemně zklamali. Nejen, že jejich e-shop provozuje naprostý diletant, který není schopen vyřídit objednávku včas tj 96h. předem a i přes potvrzení člověk jede přes půlku Prahy pro dort, aby mu obsluha řekla, že dort není a pokud Vám diletant neboli šéf nenapíše další e-mail nemáte dort. Kdyby toto byl jejich první krok vedle dalo by se to pochopit, ale již při minulém dortu nám vyrobili jiný než objednaný. Lámu hůl nad tímto místem. A mohu pouze poradit, když neumíte provozovat e-shop neprovozujte ho!!! Když e-shop začal fungovat byla jsem ráda, že nemám pocit s obtěžování obsluhy při každé telefonické objednávce dortu (obsluha=arogantnost).

Aleš Hölzel

Dobrý den paní Lucie, je mi líto Vaší zkušenosti s naším dortovým e-shopem..., věřte, že obsloužíme týdně několikek desítek, věřím, že spokojených zákazníků...., ANO přiznávám, že někdy se písemná objednávka při manipulaci ztratí, ale zákazníkovi nabídneme operativně jiný dortík a se slevou, určitě ho nenecháme na holičkách...

...nejbližší námi potvrzenou objednávku na Váš e-mail jsem našel až z roku 12/2014, tzn. že zřejmě Vámi reklamovaná objednávka nebyla námi potvrzená, že jde do výroby....pouze jste dostala zprávu respektive kopii Vaší objednávky z robota nasladko.cz, který by jí měl předat stejně tak dál k nám...systém normálně funguje, denně chodí objednávky, nevím kam se "poděla" ta Vaše, zejména stalo-li se to dvakrát za sebou....každopádně se tam píše, že se Vám ozveme a pokud se tomu již dál nestalo, něco je/bylo špatně...

Noo, reputaci u Vás již asi nevylepším, ale kdyby přeci máte u nás dortík zdarma...:-)

Mějte se a hezké léto ah za nasladko.cz

Lucie 21. duben 2015

Dobrý den, kdykoliv si k vám v poslední době zajdu odpoledne na dort (kolem 16.00), máte již ve vitríně jenom pár posledních zbytků, zbytek poliček zeje prázdnotou. Toto jsme u vás dříve nezažila. Z jakého důvodu se toto prosím děje? Bojíte se, že byste snad větší množství dortů neprodali? Děkuji za odpověd

Aleš Hölzel

Dobrý den, jsem rád, že si k nám po celodenní práci chodíte spravit chuť...:-)

...o to více mě samozřejmě mrzí Vaše zkušenost, bohužel i přes celodenní doplňování dortíků do vitríny se toto opravdu může stát... zejména nyní, kdy se střídavě otevírá zahrada a nejde dopředu vše odhadnout... pravda je ale i to, že chceme mít pro Vás dortíky každý den od rána čerstvé a k večeru respektive po 17hod. již dorty nedoplňujeme...

děkuji za Vaší zprávu a pochopení, na problematiku se zaměřím...:-) A.H.

David Dlouhý 22. prosinec 2014

Dobrý den, Za poslední týden jsem byl u vás dvakrát. Poprvé jsem si zarezervoval stůl na středu 17.12. od 17:00 hod. Když jsem dorazil, zjistil jsem, že na stejném stole je další rezervace od 18:00, což mi při telefonické rezervaci nikdo neřekl, nejspíše ji tam omylem přidaly po mé rezervaci . Když jsme se obsluhy ptali, co se stane, když tu budeme chtít zůstat i po 18.00 hod, místo omluvy nebo pokusu to nějak vyřešit nám jen sdělila, že se budeme muset přesunout na bar. Druhou rezervaci jsem měl dnes od 9:00. Po tom, co jsem se na homepage vašich stránek podíval, že je otevřeno od 9:00 hod (info o jiné otevírací době na hlavní stránce není, procházet ostatní sekce na stránkách, jestli tam někde není nějaká jiná informace, mě nenapadlo), jsem si po telefonu zarezervoval stůl na 9:00 - rezervaci mi slečna po telefonu potvrdila a když jsem dnes dorazil ráno na jednání, zjistil jsem, že máte od 10:00. Je to neprofesionální.

Aleš Hölzel

Dobrý den p.Dlouhý,

k první reklamaci rezervace...ANO je pravda, že "odpolední" rezervace na kávu a dort děláme opravdu pouze na hodinu, protože vzhledem k našim možnostem se snažíme vyhovět co nejvíce zákazníkům...pokud si zarezervujete stůl na oběd či večeři, tak se Vám podobná věc nestane...navíc Vám byla nabídnuta alternativa v podobě jiného místa... omlouvám se, ale z mého hladeska je vše v pořádku.

k druhé reklamaci rezervace... zde se musím omluvit za její potvrzení, bohužel se mi nepodařilo konkrétně zjistit, kdo tak učinil...,přes to, že na webu i na vstupních dveřích máme avízovanou změnu otevírací doby přes vánoční svátky... nicméně vám byla nabídnuta možnost posezení, ale chápu, že jste chtěl využít veškerého komfortu...

Děkuji za Vaší zprávu a pevně věřím, že s Vaší příští rezervací budete spokojen...:-) A.H.

Dita 12. prosinec 2014

Dobrý den, moc ráda u vás posedím vždy, když jedu na Suchdol. Krásné čisté prostředí, výborné jídlo a dortíky. Bohužel musím sdělit negativní zkušenost. Cca před měsícem jsem si objednala čaj z čerstvého zázvoru. Paní přinesla cosi, co mělo bílou pěnu na vrchu, bylo již slušně oslazené a ve skleničce1 plátek zázvoru. Když jsem čaj ochutnala, hned mi bylo jasné, že se jedná o granulovaný čaj, proto byl také již sladký a s pěnou. Chuť byla bohužel totožná s granulovaným čajem z automatů. Připadá mi, že tak oblíbený podnik, jako je váš, nemá granulovaný čaj zapotřebí a může si dovolit skutečný pravý zázvorový čaj. Děkuji, D.H.

Aleš Hölzel

Hezký adventní víkend paní Dito,

ohledně zázvorového čaje řešíme spíše problém jiného charakteru, pro někoho je tam zázvoru přiliš - čaj je velmi intenzivní a pro někoho méně a chce přidat...:-) s Vaším názorem jsme se ještě nesetkali..., Zázvorový čaj s medem připravujeme svařením zázvorového sirupu a čerstvého zázvoru a i když může být pokaždé možná trochu jiný, určitě NE instantní... FUJ :-) na to máme stejný společný názor... pěna vzniká stejně jako např. u svařeného vína způsobem ohřevu - prohřátím párou z kávovaru...

Hezké vánoce A.H.
 

Jitka 22. listopad 2014

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, je pravda, že stravenky Gasto Pass přijímáte pouze mezi jedenáctou a třináctou hodinou? Děkuji za odpověď

Aleš Hölzel

Dobrý den, ANO je pravda, že stravenky přijímáme pouze v době "oběda"...toto omezení jsme zavedli po realitě, kdy nejvíce stravenek jsme paradoxně měli v sobotu a v neděli, kdy s nimi zákazníci platili celé dorty...

Děkuji za pochopení A.H. 

Petr V. 17. listopad 2014

Dobry den, dnes jsem byl s kolegy na obědě ve vasem podniku. Obsluhovala nas mila blonďata slecna s tetovanim na zadech. Meli jsme polevku a stroganova, vse bylo super. Byl jsem moc mile prekvapen. Slecna hlasila ze je na zkousku. Byla moc mila a obsluha ji sla vyborne. Po delsi dobe se na nas pri obednavce nekdo usmival a byl fajn. Fandime vam ve vasi skvele praci, restaurace je super... Diky Petr Vlcek

Aleš Hölzel

Dobrý večer, děkuji za Vaše hodnocení a jsem rád, že jste u nás spokojeni...:-)

...se servírkami je to momentálně bohužel pořád dokola, dvě nám ze zdrav.důvodů končí a my sháníme "ty pravé", tzn. Vaše zpráva nám pomůže při výběru dalšího kolegy, který bude rád plnit Vaše přání s úsměvem...:-)

díky za fajn zprávu, která při pátečním večeru po náročném týdnu potěší o to víc...:-) A.H.

Jindra 17. říjen 2014

Dobrý den, děkuji za to, že jste na Suchdole. Jste ukázkou toho, že když se věci dělají poctivě a kvalitně, tak se to dlouhodobě v podnikání pozitivně vrací. :-) Přeji si víc takových v českém restauračním byznyse, jako jste Vy! Přesto mám pro Vás jeden tip a jednu menší výtku. Točené pivo - je to jediné, co mi u Vás chybí. Myslím si, že když vyberete tu správnou značku a nasadíte správnou cenu, může to příjemně zapadnout do Vašeho podniku. Doporučuji pivovar Bernard - zakládá si stejně na kvalitě přípravy a surovin, jako Vy a má výbornou image. Vím, že o hosty nemáte nouzi a asi byste neradi, aby se k Vám lidé chodili opít na pivo. To se ale dá vyřešit nasazením rozumné ceny kolem 40Kč. A pivo se tak stane příjemným doplňkem k Vašim skvělým jídlům. A ta výtka se týká dortů. Kdysi jste do dortů dávali mnohem méně krému (nebo pěny) a přišly mi poctivější. Už je to dlouho co se změnily (minimálně 2 - 3 roky). Měl jsem moc rád původní Schwarzwaldský dort. Ale od té doby, co je v něm hodně krému, si u Vás dorty už nedávám. Co Vás vedlo ke změně receptů? Klidně bych si za původní recepty připlatil - pokud šlo o snížení výrobních nákladů. Podle odbytu stávajících dortů jsem asi jeden z mála,komu nové recepty vadí. :-) Přeji hodně štěstí ve Vašem podnikání a více příjemných hostů, aby se obsluze u Vás pracovalo ještě lépe a nemuseli jste v této diskuzi řešit stížnosti hostů na jednání obsluhy. Jindra

Aleš Hölzel

Dobrý den pane Jindro,

jsem rád, že naše služby vnímáte pozitivně a děkuji za lichotivé hodnocení našeho působení...:-), vždy je ale něco k zlepšení, to vím...:-)

...točené pivko, taky bych v létě nepohrdnul jedním "oroseným"...:-), věci jsou však složitější než se zdají, nemluvě o takříkajíc 100% dámském personálu u kterého bych "lásku" k natočení piva či potřebu jeho každodenní údržby jen těžko vyžadoval, určitě víte jak to myslím...:-) Naštěstí nám majitelé Únětického pivovaru vycházejí vstříc a jako jediným nám 1x týdně stáčejí jejich skvělé pivo do lahví... tímto jím také děkuji...

...schwarzwald a spol., pátral jsem o Vaší zmíňce o jiné receptuře, ale bohužel schwarzwald jak ho máme dnes, děláme od "nepaměti" stále stejně..., není ale vůbec problém, když zavoláte a domluvíme Vám vyhovující složení s menším podílem krému...jinak obecně platí, že dorty jsou u nás větší než je "zdrávo", to je pravda...:-)

Děkuji za Vaší zprávu a přeji pohodové podzimní dny... A.H.

Lucka 2. duben 2014

Dobrý den, ráda bych se zeptala, kdy budete otvíret velkou zahrádku? Děkuju

Aleš Hölzel

Dobrý den, od 1.dubna jsme pro Vás provizorně otevřeli přední část zahrady, kde je cca 13 stolů. ale zatím bohužel bez provozu dětského pískoviště... prosím omluvte malé nedostatky v podobě nového personálu, nedostatku jídelních lístků apod. ..., které by měly být samozřejmě s oficiálním otevřením 1.5. určitě odstraněny...

Děkuji za Vaše pochopení a přeji všem již jen pouze krásné jaro...:-)

A.H.

Váš názor či připomínka

CAPTCHA
map

Crêperie Café Girafe

Brandejsovo nám. 1234/6
165 00 Praha - Suchdol
Dárkové poukazyVirtuální prohlídkanasladko.cz
dorty online