Úvod   /   O nás   /   ...

Kniha vzkazů

Napsat příspěvek

Jindra 17. říjen 2014

Dobrý den, děkuji za to, že jste na Suchdole. Jste ukázkou toho, že když se věci dělají poctivě a kvalitně, tak se to dlouhodobě v podnikání pozitivně vrací. :-) Přeji si víc takových v českém restauračním byznyse, jako jste Vy! Přesto mám pro Vás jeden tip a jednu menší výtku. Točené pivo - je to jediné, co mi u Vás chybí. Myslím si, že když vyberete tu správnou značku a nasadíte správnou cenu, může to příjemně zapadnout do Vašeho podniku. Doporučuji pivovar Bernard - zakládá si stejně na kvalitě přípravy a surovin, jako Vy a má výbornou image. Vím, že o hosty nemáte nouzi a asi byste neradi, aby se k Vám lidé chodili opít na pivo. To se ale dá vyřešit nasazením rozumné ceny kolem 40Kč. A pivo se tak stane příjemným doplňkem k Vašim skvělým jídlům. A ta výtka se týká dortů. Kdysi jste do dortů dávali mnohem méně krému (nebo pěny) a přišly mi poctivější. Už je to dlouho co se změnily (minimálně 2 - 3 roky). Měl jsem moc rád původní Schwarzwaldský dort. Ale od té doby, co je v něm hodně krému, si u Vás dorty už nedávám. Co Vás vedlo ke změně receptů? Klidně bych si za původní recepty připlatil - pokud šlo o snížení výrobních nákladů. Podle odbytu stávajících dortů jsem asi jeden z mála,komu nové recepty vadí. :-) Přeji hodně štěstí ve Vašem podnikání a více příjemných hostů, aby se obsluze u Vás pracovalo ještě lépe a nemuseli jste v této diskuzi řešit stížnosti hostů na jednání obsluhy. Jindra

Aleš Hölzel

Dobrý den pane Jindro,

jsem rád, že naše služby vnímáte pozitivně a děkuji za lichotivé hodnocení našeho působení...:-), vždy je ale něco k zlepšení, to vím...:-)

...točené pivko, taky bych v létě nepohrdnul jedním "oroseným"...:-), věci jsou však složitější než se zdají, nemluvě o takříkajíc 100% dámském personálu u kterého bych "lásku" k natočení piva či potřebu jeho každodenní údržby jen těžko vyžadoval, určitě víte jak to myslím...:-) Naštěstí nám majitelé Únětického pivovaru vycházejí vstříc a jako jediným nám 1x týdně stáčejí jejich skvělé pivo do lahví... tímto jím také děkuji...

...schwarzwald a spol., pátral jsem o Vaší zmíňce o jiné receptuře, ale bohužel schwarzwald jak ho máme dnes, děláme od "nepaměti" stále stejně..., není ale vůbec problém, když zavoláte a domluvíme Vám vyhovující složení s menším podílem krému...jinak obecně platí, že dorty jsou u nás větší než je "zdrávo", to je pravda...:-)

Děkuji za Vaší zprávu a přeji pohodové podzimní dny... A.H.

Lucka 2. duben 2014

Dobrý den, ráda bych se zeptala, kdy budete otvíret velkou zahrádku? Děkuju

Aleš Hölzel

Dobrý den, od 1.dubna jsme pro Vás provizorně otevřeli přední část zahrady, kde je cca 13 stolů. ale zatím bohužel bez provozu dětského pískoviště... prosím omluvte malé nedostatky v podobě nového personálu, nedostatku jídelních lístků apod. ..., které by měly být samozřejmě s oficiálním otevřením 1.5. určitě odstraněny...

Děkuji za Vaše pochopení a přeji všem již jen pouze krásné jaro...:-)

A.H.

mirek 30. březen 2014

Dobrý den, bohužel musím také přidat stížnost na obsluhu. Aby jste mohl situaci případně řešit, budu se snažit být "konkrétní". JIž po příchodu nás zarazil nepořádek asi na 4 stolech - spousta prázdných sklenic, talířů, zbytků jídla, drobků...když už servírka nádobí odnesla, stoly ani v jednom případě nesetřela. Obsluha (bloňdatá paní s krátkým účesem středního věku) na nás pomalu ani nepromluvila a dostali jsme jen jeden jídlení lístek a vypadalo to, že v celé restauraci jsou celkově jen 2 jídelní lístky. Vedlejší stoly, kde seděli např. 4 lidé, dostali taktéž jeden lístek a to restaurace nebyla plně obsazená. Čekání na jídelní lístek trvalo min. 10 minut, objednání 15 minut. Celkově byla obsluha poněkud pomalá. Jídlo bylo v pořádku a moc nám chutnalo. Od obdržení jídla si nás už nikdo nevšiml a prázdné talíře před námi ležely min. 15 minut. O zaplacení jsme museli téměř doprošovat a na účet jsme čekali 20 minut. A připomínám, že v restauraci nebylo plno. Stížností na obsluhu tu máte poměrně dost, takže to asi nebude náhoda. Přijde mi, že než abyste situaci řešil, tak se servírek zastáváte a vinu dáváte hostům. Samozřejmě každý může mít svůj den, ale profesionalita by měla být vždy zachována. Dříve jsme u vás podobné problémy neměly, až v poslední době (cca půl roku). Spokojenost zákazníků by pro vás měla být prioritou. Přeji hezký den.

Aleš Hölzel

Dobrý den, jste náš host z nedělního pozdějšího poledne sedící "ve výklenku" platící stravenkami, sedajíc po odchozí vlně poledních rezervací ...:-), trefili jsme se..?

nebudu se alibisticky vymlouvat na hektické víkendy, kdy nám navíc přibylo dalších deset míst před kavárnou..., vše co jste zmínil, jsem s politováním zjistil, že je pravda...

Nezbývá než... Omlouvám se za výše zmíněné nedostatky a jsem rád, že Vám u nás "aspoň" chutnalo...

Děkuji za Vaší konkrétní zprávu..:-) A.H.

hubert 18. březen 2014

Dobrý den, vždy k vám moc rád chodím na jídlo.... Od samého začátku, co v Suchdole jste. Ale krom brigádnic na letní zahrádce jsem se nikde nesetkla s horším servisem. Dámy jsou namyšlené a povýšené. Vždy se k nám chovali s despektem a to bez ohlednu na to, zda jsme bylo v restauraci samy nebo bylo plno. Zdraví Hubert

Aleš Hölzel

Dobrý den p.Huberte,

moc mě mrzí Vaše výtka, nicméně nemohu konkrétně reagovat bez zadání konkrétního problému...

Každý den máme spoustu hostů a věřte, že jsou i různé kategorie hostů... jenom během včerejška jsme řešili...

...problém, že máme večer ztlumená světla a host se nemůže učit Ang s doučovatelem...,

...prac.schůzku s klienty tráví host s rezervací v době obědů a s notebooky u nás setrvali několik hodin...,

trochu sobecké maminky nezajímajíc se o pláč a chování jejich dětí...,

usednoucí hosté ke stolu, kde právě někdo odešel a ani nevyčkají než-li servírka uklidí špinavý inventář ze stolu a dožadují se objednání...,

bohužel a spoustu jiných "nabručených" a nezdravících hostů...

Práce servírky je samozřejmě o kontaktu s hosty a vše co k tomu patří... stejně jako jim, prosím i Vás všechny naše hosty o trochu ohleduplnosti, protože každé potkání s "problémovým" hostem je vykolejením, které se pak projeví při další komunikaci...

Ani v nejmenším nenaznačuji, že je to o Vás p.Huberte..., jenom jsem chtěl celou věc podat trochu v souvislostech, aby bylo patrné, že někdy jsou pracovní podmínky zralé na antidepresiva...:-)

Doufám, že to neberete jako alibistické "žvatlání", není mi opravdu jedno jak se u nás cítíte...

Děkuji za Vaší zprávu A.H.

Verca 7. únor 2014

Dobry den. Mam na Vas dotazek. Chodime k vam od te doby co jste na Suchdole. Nikdy jsem nebyla s lepsi cukrarnou spokojenejsi..... Ale nevim jak je to mozne ale za poslednich par mesicu se vse otocilo o ne 180 ale o 360 stupnu.... A to mne moc a moc mrzi. Vzdy kdyz jsme u Vas mely objednavku dopadla dobre ale poslednich 6 dortu, vubec neodpovidaly obrazkum, ne jen ze ozdoba krem a slehacky byli jakoby ochuzene alei vahove ty dorty nejsou to co byli.... Dorty ktere prodavate po kusech jsou uplne jine nez kdyz si je objedname vcelku.... Moc mne to mrzi protoze jste byli nej nej nej cukrarna a rada jsem Vas doporucovala..... Ale dneska uz jsem to nevydrzela a musela jsem Vam to napsat. Protoze dort jsem dostala k svatku a zklamani bohuzel bylo velke.....

Aleš Hölzel

Dobrý den, zdravím naše věrné zákazníky...:-) a o to víc mě samozřejmě mrzí Vaše výtka na velikost dortíků...

...suroviny, cukrářky, formy na dorty vše je pořád stejné...samozřejmě může někdy dojít ve výrobním procesu k něčemu..., ale ujišťuji Vás, že vše děláme pořád stejně..., stejně tak jako dorty s sebou a k nám do vitríny připravujeme paraalně a do poslední chvíle se neví, který půjde do světa a který budeme krájet v kavárně pro naše hosty... někdy může nastat malá změna v zdobení, nejčastěji záměna ovoce, což je způsobeno nedostupností či astronomickou cenou u našeho dodavatele...

doufám, že malé vysvětlení z mé strany trochu vneslo světla do této problematiky i když Vaše zklamání to zpětně asi nenapraví...

Budu rád, když Vám budeme moci připravit bohusový dortík na zlepšení reputace zdarma...:-), stačí pouze objednat na můj os.mail ales.holzel@seznam.cz ...

Hezký den a děkuji za Vaší zprávu A.H.

Štěpánka a Jakub 20. leden 2014

Chtěli bychom upozornit na jednu malinkou vadu tohoto jinak skvělého podniku a tou je obsluha. Chová se povýšeně až arogantně a vytváří tak celkově špatný dojem z tohoto jinak příjemného místa s výtečnými dorty.:)

Aleš Hölzel

Dobrý den, jsem rád, že dortíky jsou to, co Vám udělá vždy radost...

...ohledně obsluhy bohužel nemohu reagovat konkrétně, protože Vaše zpráva je pro tento účel dost obecná... Věřím, že šlo o ojedinělou zkušenost, jsme jenom lidi a každý z nás má někdy "svůj den"... denně děvčata obslouží přes 100hostů a někdy jsou chvíle, kdy za barem čeká dlouhá fronta na zabalení zákusku, venku se již sedí na lavičkách, plná kavárna hostů...dost vypjaté

Děkuji za Vaše pochopení A.H.

Kateřina 5. březen 2014

Dobrý den, Chování Vaší obsluhy mi zkazilo den. Bohužel ne jednou a ne jen mě. Alespoň, že v létě na zahradě jsou brigádnice příjemné. Kateřina

Aleš Hölzel

Dobrý hezký den i Vám...,

je mi líto Vašeho zkaženého dne, zejména pokud v tom "máme prsty"... bohužel nemohu při takto obecné zprávě moc reagovat, což mě mrzí... mohli bychom se našich případných chyb do budoucna vyvarovat...

Děkuji za Vaší zprávu A.H.

Chovani obsluhy 18. leden 2014

Dobry den, chodime k Vam celkem casto, ale dnesni chovani obsluhy nam naprosto vyrazilo dech. Meli by jste s tim neco udelat. Monika

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší zprávu...

tento víkend byl návštěvností vysoce nadprůměrný díky probíhajícímu zkouškovému období studentů a dálkařů z VŠ...proto jsme nebyli schopni "rozklíčovat" původ Vaší stížnosti z Vaší návštěvy tento víkend-sobota... Až na pár situací, kdy si hosté sedli ještě k nepřipravenému stolu a došlo tak k menšímu chaosu, obsluha o ničem zásadnějším popř. konkrétním konfliktu nic neví... V případě, že by Vás to neobtěžovalo, budu rád, když mi stručně popíšete Váš špatný dojem, aby jsme se již "příště" mohli tohoto vyvarovat...


Díky a hezký den A.H.

Táňa 22. prosinec 2013

Děkuji za vynikající šlehačkový dort s jahodami. Byl vynikající a vzhledově překrásný! Objednávka byla rychlá a dodání naprosto bezproblémové. Krabice, ve které dort předáváte, je pevná i vzhledově hezká, lízátko na víku je roztomilý dárek, co potěší :) Ještě jednou děkuji a chválím. Hezké Vánoce!

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkujeme za Vaši milou zprávu...:-)

i Vám vydařený Nový rok ... kolektiv Nasladko.cz

Maty & Tobík 7. leden 2014

Ahoj, máte vynikající dortíky...mňamy :-)

Aleš Hölzel

Ahoj kluci, jsem rád, že mlsáte právě v Žirafě... :-)

nezapomeňte ale, že za každý dortík je potřeba udělat "jeden dřep navíc" aby nebylo vidět, že jste takový mlsouni... :-)

Díky za zprávu a fotbalu ZDAR... :-) táta

Váš názor či připomínka

CAPTCHA
map

Crêperie Café Girafe

Brandejsovo nám. 1234/6
165 00 Praha - Suchdol
Dárkové poukazyVirtuální prohlídkanasladko.cz
dorty online