Úvod   /   O nás   /   ...

Kniha vzkazů

Napsat příspěvek

mirek 30. březen 2014

Dobrý den, bohužel musím také přidat stížnost na obsluhu. Aby jste mohl situaci případně řešit, budu se snažit být "konkrétní". JIž po příchodu nás zarazil nepořádek asi na 4 stolech - spousta prázdných sklenic, talířů, zbytků jídla, drobků...když už servírka nádobí odnesla, stoly ani v jednom případě nesetřela. Obsluha (bloňdatá paní s krátkým účesem středního věku) na nás pomalu ani nepromluvila a dostali jsme jen jeden jídlení lístek a vypadalo to, že v celé restauraci jsou celkově jen 2 jídelní lístky. Vedlejší stoly, kde seděli např. 4 lidé, dostali taktéž jeden lístek a to restaurace nebyla plně obsazená. Čekání na jídelní lístek trvalo min. 10 minut, objednání 15 minut. Celkově byla obsluha poněkud pomalá. Jídlo bylo v pořádku a moc nám chutnalo. Od obdržení jídla si nás už nikdo nevšiml a prázdné talíře před námi ležely min. 15 minut. O zaplacení jsme museli téměř doprošovat a na účet jsme čekali 20 minut. A připomínám, že v restauraci nebylo plno. Stížností na obsluhu tu máte poměrně dost, takže to asi nebude náhoda. Přijde mi, že než abyste situaci řešil, tak se servírek zastáváte a vinu dáváte hostům. Samozřejmě každý může mít svůj den, ale profesionalita by měla být vždy zachována. Dříve jsme u vás podobné problémy neměly, až v poslední době (cca půl roku). Spokojenost zákazníků by pro vás měla být prioritou. Přeji hezký den.

Aleš Hölzel

Dobrý den, jste náš host z nedělního pozdějšího poledne sedící "ve výklenku" platící stravenkami, sedajíc po odchozí vlně poledních rezervací ...:-), trefili jsme se..?

nebudu se alibisticky vymlouvat na hektické víkendy, kdy nám navíc přibylo dalších deset míst před kavárnou..., vše co jste zmínil, jsem s politováním zjistil, že je pravda...

Nezbývá než... Omlouvám se za výše zmíněné nedostatky a jsem rád, že Vám u nás "aspoň" chutnalo...

Děkuji za Vaší konkrétní zprávu..:-) A.H.

hubert 18. březen 2014

Dobrý den, vždy k vám moc rád chodím na jídlo.... Od samého začátku, co v Suchdole jste. Ale krom brigádnic na letní zahrádce jsem se nikde nesetkla s horším servisem. Dámy jsou namyšlené a povýšené. Vždy se k nám chovali s despektem a to bez ohlednu na to, zda jsme bylo v restauraci samy nebo bylo plno. Zdraví Hubert

Aleš Hölzel

Dobrý den p.Huberte,

moc mě mrzí Vaše výtka, nicméně nemohu konkrétně reagovat bez zadání konkrétního problému...

Každý den máme spoustu hostů a věřte, že jsou i různé kategorie hostů... jenom během včerejška jsme řešili...

...problém, že máme večer ztlumená světla a host se nemůže učit Ang s doučovatelem...,

...prac.schůzku s klienty tráví host s rezervací v době obědů a s notebooky u nás setrvali několik hodin...,

trochu sobecké maminky nezajímajíc se o pláč a chování jejich dětí...,

usednoucí hosté ke stolu, kde právě někdo odešel a ani nevyčkají než-li servírka uklidí špinavý inventář ze stolu a dožadují se objednání...,

bohužel a spoustu jiných "nabručených" a nezdravících hostů...

Práce servírky je samozřejmě o kontaktu s hosty a vše co k tomu patří... stejně jako jim, prosím i Vás všechny naše hosty o trochu ohleduplnosti, protože každé potkání s "problémovým" hostem je vykolejením, které se pak projeví při další komunikaci...

Ani v nejmenším nenaznačuji, že je to o Vás p.Huberte..., jenom jsem chtěl celou věc podat trochu v souvislostech, aby bylo patrné, že někdy jsou pracovní podmínky zralé na antidepresiva...:-)

Doufám, že to neberete jako alibistické "žvatlání", není mi opravdu jedno jak se u nás cítíte...

Děkuji za Vaší zprávu A.H.

Verca 7. únor 2014

Dobry den. Mam na Vas dotazek. Chodime k vam od te doby co jste na Suchdole. Nikdy jsem nebyla s lepsi cukrarnou spokojenejsi..... Ale nevim jak je to mozne ale za poslednich par mesicu se vse otocilo o ne 180 ale o 360 stupnu.... A to mne moc a moc mrzi. Vzdy kdyz jsme u Vas mely objednavku dopadla dobre ale poslednich 6 dortu, vubec neodpovidaly obrazkum, ne jen ze ozdoba krem a slehacky byli jakoby ochuzene alei vahove ty dorty nejsou to co byli.... Dorty ktere prodavate po kusech jsou uplne jine nez kdyz si je objedname vcelku.... Moc mne to mrzi protoze jste byli nej nej nej cukrarna a rada jsem Vas doporucovala..... Ale dneska uz jsem to nevydrzela a musela jsem Vam to napsat. Protoze dort jsem dostala k svatku a zklamani bohuzel bylo velke.....

Aleš Hölzel

Dobrý den, zdravím naše věrné zákazníky...:-) a o to víc mě samozřejmě mrzí Vaše výtka na velikost dortíků...

...suroviny, cukrářky, formy na dorty vše je pořád stejné...samozřejmě může někdy dojít ve výrobním procesu k něčemu..., ale ujišťuji Vás, že vše děláme pořád stejně..., stejně tak jako dorty s sebou a k nám do vitríny připravujeme paraalně a do poslední chvíle se neví, který půjde do světa a který budeme krájet v kavárně pro naše hosty... někdy může nastat malá změna v zdobení, nejčastěji záměna ovoce, což je způsobeno nedostupností či astronomickou cenou u našeho dodavatele...

doufám, že malé vysvětlení z mé strany trochu vneslo světla do této problematiky i když Vaše zklamání to zpětně asi nenapraví...

Budu rád, když Vám budeme moci připravit bohusový dortík na zlepšení reputace zdarma...:-), stačí pouze objednat na můj os.mail ales.holzel@seznam.cz ...

Hezký den a děkuji za Vaší zprávu A.H.

Štěpánka a Jakub 20. leden 2014

Chtěli bychom upozornit na jednu malinkou vadu tohoto jinak skvělého podniku a tou je obsluha. Chová se povýšeně až arogantně a vytváří tak celkově špatný dojem z tohoto jinak příjemného místa s výtečnými dorty.:)

Aleš Hölzel

Dobrý den, jsem rád, že dortíky jsou to, co Vám udělá vždy radost...

...ohledně obsluhy bohužel nemohu reagovat konkrétně, protože Vaše zpráva je pro tento účel dost obecná... Věřím, že šlo o ojedinělou zkušenost, jsme jenom lidi a každý z nás má někdy "svůj den"... denně děvčata obslouží přes 100hostů a někdy jsou chvíle, kdy za barem čeká dlouhá fronta na zabalení zákusku, venku se již sedí na lavičkách, plná kavárna hostů...dost vypjaté

Děkuji za Vaše pochopení A.H.

Kateřina 5. březen 2014

Dobrý den, Chování Vaší obsluhy mi zkazilo den. Bohužel ne jednou a ne jen mě. Alespoň, že v létě na zahradě jsou brigádnice příjemné. Kateřina

Aleš Hölzel

Dobrý hezký den i Vám...,

je mi líto Vašeho zkaženého dne, zejména pokud v tom "máme prsty"... bohužel nemohu při takto obecné zprávě moc reagovat, což mě mrzí... mohli bychom se našich případných chyb do budoucna vyvarovat...

Děkuji za Vaší zprávu A.H.

Chovani obsluhy 18. leden 2014

Dobry den, chodime k Vam celkem casto, ale dnesni chovani obsluhy nam naprosto vyrazilo dech. Meli by jste s tim neco udelat. Monika

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší zprávu...

tento víkend byl návštěvností vysoce nadprůměrný díky probíhajícímu zkouškovému období studentů a dálkařů z VŠ...proto jsme nebyli schopni "rozklíčovat" původ Vaší stížnosti z Vaší návštěvy tento víkend-sobota... Až na pár situací, kdy si hosté sedli ještě k nepřipravenému stolu a došlo tak k menšímu chaosu, obsluha o ničem zásadnějším popř. konkrétním konfliktu nic neví... V případě, že by Vás to neobtěžovalo, budu rád, když mi stručně popíšete Váš špatný dojem, aby jsme se již "příště" mohli tohoto vyvarovat...


Díky a hezký den A.H.

Táňa 22. prosinec 2013

Děkuji za vynikající šlehačkový dort s jahodami. Byl vynikající a vzhledově překrásný! Objednávka byla rychlá a dodání naprosto bezproblémové. Krabice, ve které dort předáváte, je pevná i vzhledově hezká, lízátko na víku je roztomilý dárek, co potěší :) Ještě jednou děkuji a chválím. Hezké Vánoce!

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkujeme za Vaši milou zprávu...:-)

i Vám vydařený Nový rok ... kolektiv Nasladko.cz

Maty & Tobík 7. leden 2014

Ahoj, máte vynikající dortíky...mňamy :-)

Aleš Hölzel

Ahoj kluci, jsem rád, že mlsáte právě v Žirafě... :-)

nezapomeňte ale, že za každý dortík je potřeba udělat "jeden dřep navíc" aby nebylo vidět, že jste takový mlsouni... :-)

Díky za zprávu a fotbalu ZDAR... :-) táta

Jakub N. 16. prosinec 2013

Pěkný večer mohu se zeptat na otevírací dobu před a během svátků?Děkuji

Aleš Hölzel

Dobrý den,

jako každoročne máme pro Vás otevřeno celé svátky vánoční kromě 24.+25.12 a 31.+1.1. .... pouze se během prázdnin posouvá otevírácí na 10hod ranní ...

...užívejte volna, hodně sněhu a pohody vánoční přeje kolektiv Cafe Girafe

Andrea H. 8. prosinec 2013

Dobrý den, včera jsem u Vás vyzvedla objednaný dort Milka. Po otevření krabice prodavačkou mě málem ranila mrtvice. Očekávala jsem dort, který máte na svých stránkách. Realita však byla totálně jiná. Dort vůbec nevypadá jako ten, který máte vyfocen na stránkách. Barva je tmavá, potažení marcipánem je provedeno naprosto amatérsky, jsou vidět překlady. Nepochopila jsem pocukrovaný okraj dortu, bílé a fialové kuličky mezi bílými skvrnami. Skvrny měly být přeložené přes okraj dortu- nebyly. O tom, jak bylo napsáno jméno na dortu se raději zmiňovat nebudu. Nyní se rozepíši o korpusu a náplni. Když se podívám na Vaše foto č. 2, vidím, krásné stejnoměrné vrstvy korpusu a krému. Realita: Miniaturní vrstva korpusu a mega vrstva krému. Ten měl být z mléčné čokolády. Realita: přeslazený krém, připomínající salkový karamelový krém. Vaši velice neochotnou obsluhou mě bylo jako vysvětlení sděleno, že fotky jsou dělané před rokem a nyní se dort dělá takový. Opravdu lepší odpověď si slečna vymyslet nemohla. Nemít s sebou mou malou dcerku, pro kterou byl dort k narozeninám, v žádném případě bych si ho nekoupila, neboť tento dort nemohl dělat profesionální cukrář, ale asi někdo z Vašich zaměstnanců doma. Vrcholem všeho bylo, když jsem poprosila o provázek na převázání krabice. Nemáme!!!!! Je mi velice líto, že zde nejdou fotky vložit, myslím že by jistě spousta Vašich zákazníků koukala a nevěřila vlastním očím. Samozřejmě Vám fota na Váš mail zašlu. Jsem velice zklamaná, neboť jsem dort objednávala u Vás z důvodu dobré pověsti Vaší cukrárny, ale mě jste přesvědčili o opaku. Andrea Horáková

Aleš Hölzel

Dobrý večer, odkud začít... :-)

Jediné co si mohu obhájit a je to zřejmě prapůvod všech Vašich výtek je právě barva... použitá gelová fialová barva Wilton /Violet Icing Color/ http://www.wilton.com/store/site/product.cfm?id=3E30B2D9-475A-BAC0-5D5C3DB846DFD354&killnav=1 byla použita i při focení vzorkového dortu...

samozřejmě rozmístění "bílých fleků" je pokaždé jiné..., sladkost mléčné ganache - směs mléčné čokolády a šlehačky /salko nepoužíváme/ je opravdu výrazná /proto menší velikost/, ale známe děti...čím sladší tím lepší... a je opravdu u dětí oblíbený..., za nerovnoměrnost skladby dortu se omlouvám, ale myslím, že lepší více krému a méně korpusu než-li naopak..., v pocukrování obvodu dortu a malých zdobivých kuličkách problém nevidím... omluvit se ale musím i za faldíky, které tam opravdu napatří, ruční práce znáte to...:-)

Škoda, že když se Vám dort nelíbil hned na místě, jste si nevybrala "jinou náhradu" s kterou by jste byla spíše spokojena... kupovat si něco, co se Vám nelíbí mi přijde absurdní, já osobně bych to asi tak řešil...

Provázek na krabice s dorty nedáváme právě pro svádění vzít dort za smyčku z provázku a nést ho jako obyč.nákup... dochází tak k jeho možnému poškození... při předpokládanému složitému "transportu" rádi přebalíme do pevné krabice, která vydrží daleko více...

Myslím, že Vás moje reakce stejně neuspokojila...:-) ale když by jsme mohli situaci napravit někdy příště..., tak pro Vás dort z naší nabídky zdarma rádi připravíme..., prosím případně objednat touto cestou...

Nekažme si přece II.adventní neděli... :-) A.H.

Váš názor či připomínka

CAPTCHA
map

Crêperie Café Girafe

Brandejsovo nám. 1234/6
165 00 Praha - Suchdol
Dárkové poukazyVirtuální prohlídkanasladko.cz
dorty online