Home   /   About us   /   ...

Message board

Post a message

Edita October 16, 2018

Dobrý den, chodíme k Vám už tak 15-6 let. O víkendu jsme koupily řecký jogurt s mangem a byla jsem zklamaná, jak já, tak i má dcera. Jednak se zmenšila porce a cena zůstala, což bych i přežila, kdyby tento nový produkt měl stejnou chuť, jako kdysi. Můžete se prosím vrátit k původní receptuře? Dále se nám zdá, že už zákusky nechutnají jako kdysi. Byla jsem Váš totální fanda a každému Vás doporučovala. Teď nevím, asi už nebudeme k Vám chodit každý týden a možná už vůbec ne na zákusky. děkuji za vyjádření.

Aleš Hölzel

Dobrý Edito, děkuji za Vaší věrnost a zprávu...

...je mi líto Vašeho zklamání z chuti tohoto konkrétního dezertu, i když se skládá ze tří surovin je vidět, že výsledek může být různý..., prověřím ve výrobě a děkuji v každém případě za upozornění.... co se týče ostatních dortů, receptury jsou stálé cca 5let stejné ale i zde může zafungovat lidský faktor, to nelze při ruční výrobě nikdy vyloučit... vzhledem ale ke zpětné vazbě hodnocení e-shopu nasladko.cz na Heuréce a jinde, se zdá být ohlas pozitivní /96% spokojenosti/..., každý z nás máme ale jiné chutě, proto nikdy nemůže být 100%...:-)

děkuji za team Nasladko.cz AH

Helena May 23, 2018

Bohuzel jsem nenasla zadne vyhodne poledni nabidky, zrejme je nemate? Skoda ! Nebudou ani v budoucnosti ? Dekuji za odpoved HFK

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za vaší zprávu...

naše denní nabídka díky velkému jídelnímu jídelnímu lístku tzn. stále nabídce není nikterak veliká, přičemž každý den připravujeme 2-3 speciality, které nabízíme aktuálně na tabuli při vchodu...

děkuji a mějte hezké léto...:-) AH

Alena December 12, 2017

Chtěla bych poděkovat za naprosto úžasné vánoční cukroví!!! Přes eshop jsem již také jednou objednávala a dortík byl také skvělý. Ale to cukroví je bezkonkurenční

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší milou zprávu...

...jsme rádi, že je vše, jak má být a kdyby jste náhodou neodolala a cukrovího bylo málo, ještě pár kilo máme...:-)

děkuji a přeji za celý kolektiv klidné svátky vánočníííí A.H.

Kateřina July 19, 2017

Dobré jídlo, krásné prostředí. Ale prosím vás, udělejte už něco s tou obsluhou, toto nemáte za potřebí! Nejhorší včera byla mladá slečna, kterou práce evidentně štve. Zapomněla na moje jídlo, přinesla jen ostatním. Neomluvila se, ani nesdělila, že se teprve začne připravovat, aby ostatní začli jíst. Poté mi ho bez omluvy, jako by se nic nedělo, přinesla jiná servírka. A ta mladá slečna tomu nasadila korunu, když se zeptala, zda může odnést talíř. Odpověď byla ne, jelikož sestra si ještě měla poslední sousto a utírala si pusu ubrouskem, který pak chtěla na talíř dát. Odcházející slečna si zády k nám "pod fousy" pronesla "Složený příbor znamená, že jste skončila". To měla samozřejmě pravdu, nicméně řekla to velmi arogantně a celkově její chování bylo nevlídné. Už to řešte, zbytečně si škodíte!!!

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší zprávu ohledně fungování personálu na zahradě...,

...je to každoročně naše "bolavé místo", gastronomicky nevzdělaný personál "na léto" většinou neví jak věci "chodí", nemají potřebnou asertivitu/empatii a vznikají pak podobné situace, kdy si každý stojí za svým...obecně ale musím konstatovat, že momtálně jsme se "zbavili" těch největších samorostů a mělo by vše fungovat v "normě"... mladá slečna je velmi pozitivní a v kolektivu i mezi hosty oblíbená, věřím proto, že šlo o momentální nedorozumění... 

...využiji i tohoto momentu k vysvětlení nového systému oproti loňsku...žádáme písemně při vstupu hosty, aby vyčkali příchodu personálu, který je rád usadí..., někteří z Vás to však odmítají tolerovat a vznikají pak situace, že sedí na rezervovaném stole či dochází k prodlevě v objednání, než je obsluha zaregistruje...obyčejně se pak nálada hosta mění k horšímu a přitom stačí pouze chvíli při příchodu vyčkat... 

děkuji za pochopení a přeji hezké léto

A.H.

Julie Jablonská May 18, 2017

Stěžuji si, na maldého pána, který mě vyhodil i s malým dítětem. Prý bylo vše obsazeno, ikdyž bylo asi 5 stolů volných. Koupila jsem si dort a chtěla jsem si dát jídlo na zahrádce. Bez pozdravu Jablonská

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkuji za Vaší zprávu...

...standartní postup při plné zahrádce je, že nabídneme posezení před žirafou a v případě uvolnění hned "dáme vědět"..., každopádně vizuelně volné stoly neznamenají, že jsou opravdu volné, jsou rezervované a čekají na příchod hostů...

...doporučuji si udělat telef.rezervaci a stůl pro Vás rádi připravíme...

děkuji za pochopení a budeme se těšit na Vaší návštěvu Aleš Holzel

Michaela March 8, 2016

Dobrý den, musím říct, že ačkoliv Vaši provozovnu navštěvuji již několik let, stále mne dokážete překvapit. Ráda si k Vám zajdu na dortík, nicméně mě poslední dobou překvapuje cena, kterou zaplatím, pokud si jej dám na místě. Platit o 17 Kč víc mi přijde trochu přehnané. Nevím jak ostatní zákazníci, ale já si vždy k dortu objednala i nějaké pití a nakonec jsem zaplatila ještě víc...takhle si radši zákusek koupím domů a víc u Vás neutratím. Tak nevím, která z našich dvou stran tímto tahem ztratila víc. S pozdravem, Míša

Aleš Hölzel

Dobrý den paní Míšo, chápu vaše stanovisko, ale tato problematika má více úhlů pohledů...

Ceny za dorty jsme drželi dlouhodobě na stejné úrovni a prodávali je za e-shopové ceny viz.nasladko.cz, vzhledem k stále stoupajícím nákladům spojených s provozem kavárny jsme byli nuceni ceny navýšit a přišlo nám nefér nezvýhodnit právě ty zákazníky mezi které nyní patříte i Vy... Těm co zůstanou, nechají se obsloužit a využijí našich dalších služeb účtujeme více méně dnes již standartní cenu za zákusky ve srovnatelné velikosti a kvalitě...

Děkuji za Vaší zprávu a doufám, že jsem Vás naším názorem moc nepřekvapil...:-) A.H.

Gabriela May 23, 2016

Dobrý den, píši Vám s velkou radostí z příjemné návštěvy ve Vaší Crepérii. O víkendu jsme k Vám zavítali s babičkou a dědou na oběd, dortík i kafíčko. Po minulých zkušenostech s opravdu nepříjemným personálem jsem byla velice mile překvapena. Jako každý rok se nám potvrdilo, že personál na zahrádce je vždy příjemnější, než stálé servírky. Přeci jen bych měla malou výtku. Jedná se o špínu, které si pokaždé všímáme (drobky ve spáře mezi sraženými stoly, upatlané slunečníky,..). Myslím, že i taková drobnost může malinko zkazit dojem zákazníka. Nicméně velice děkujeme za příjemné chvíle strávené na zahrádce a výborné jídlo a pití. Přeji hodně spokojených zákazníků! Gabriela

Aleš Hölzel

Dobrý den paní Gábino, děkujeme za Vaší návštěvu a hodnocení našich služeb...na zmíněné nedostatky se samozřejmě zaměříme...

Hezké léto a naviděnnou v Žirafě... :-)

Véra February 15, 2016

Dobrý den, milujeme Vaši kavárnu. Je to pro nás místo pohody, úsměvů příjemné obsluhy a dobrého jídla... A tak jsem Vás chtěla poprosit, jestli byste do svého nápojového lístku nezařadili i horké nápoje se sójovým nebo jiným rostlinným mlékem... Děkuji

Aleš Hölzel

Dobrý den, děkujeme za Vaší lásku...

děkujeme i za Váš skvělý nápad, který jsme již před lety realizovali a poptávka nebyla tenkrát taková...a s mlékem to pak nebylo úplně o.k....:-) každopádně časy se mění, každý drží moderní bezlepkovou dietu apod....:-) tak by byla možná i větší odezva na přípravu bezlaktózových nápojů...

Slibuji, že se na to v příštím nápojovém lístku zaměřím... Děkuji za Vaši zprávu Aleš Hölzel

Aneta February 12, 2016

Dobrý den, vaší restauraci navštěvuji pravidelně po dobu již několika let. Před pár měsíci, když jsem si dala dort, zjistila jsem, že dorty nejsou tam chutné, jako bývávaly (příliš sladké, konzistence, příliš ztužená šlehačka/ krém/ náplň). Od té doby si dorty u vás nedávám, velice mne to mrzí, ale znám dorty lepší a chutnější. Možná by stálo zato změnit dodavatele dortů. Také mi vadí, že u vás nejde platit platební kartou, je to škoda z mnoha důvodů. Ještě jedna připomínka a to k čistotě toalet, která poslední dobou také poklesla.

Aleš Hölzel

Dobrý den paní Aneto, jsem rád, že jste naše stálá zákaznice i když bohužel ne moc spokojená...

...sladkost je obecně relativní veličina, něco je pro někoho příliš a nebo zase obráceně..., podle mého názoru a i z jiných recencí našich výrobků připravujeme dorty spíše méně sladké...možná jsme ve Vašem případě vybočili z normálu, ano i to se mohlo stát...

...Vaší utrátu můžete uhradit platební kartou nebo stravenkami v tom není problém, pokud technika funguje...:-)

...na Vaší poslední výtku se zaměřím, děkuji za upozornění...

Děkuji za Vaší zprávu a budu doufat, že někdy v budoucnu zkusíte náš dortík a budete spokojená A.H....

Jana December 17, 2015

Dobrý den, pane Aleši. Včera jsme si opět k vám přišli smlsnout a užít pohodové předvánoční atmosféry. Místo si pravidelně rezervuji přes Restu a s tímto portálem i spolupracuji. Chci se vás zeptat a požádat vás, jestli přemýšlíte i o přijímání jejich voucherů na konzumaci. S přátelským pozdravem vaše věrná zákaznice Jana

Aleš Hölzel

Hezký sváteční den p.Jano, jsem rád, že k nám chodíte mlsat i v době vánoc...:-)

...bohužel krom stravenek jiné šeky nepříjímáme a v budoucnu o tom ani neuvažujeme...doufám, že toto nebude mít vliv na Vaší "návštěvnost" naší creperie...:-)

Děkuji za Vaší milou zprávu a přeji Vám i ostatním naším hostům spokojené svátky vánoční a vydařený Nový rok 2016.... A.H.

p.s. a mohlo by nám napadnout trochu sněhu...:-)

Your opinion/suggestion

CAPTCHA
map

Crêperie Café Girafe

Brandejsovo sq. 1234/6
165 00 Prague - Suchdol
Gift vouchersVirtual tournasladko.cz
cakes online