Alex May 27, 2023
Škoda že to kuřecí stehno na paprice zjemněné smetanou bylo tak strašlivě ostré. Protože když je to ostré i na chlapa, tak už to je nutné označit v jídelníčku slovem pikantní. Pak by člověk věděl, že si to nemá dávat...
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den, děkuji za Vaší zpětnou vazbu...
ANO ostřejší to bylo, ale "strašlivě" je příliš expresivní výraz... ;-) no prostě žádná "Bulovka"... děkuji za pochopení a Váš názor ;-)
AH cafe girafe
sousedka September 2, 2021
Vaše jídla jsou nepřekonatelná, lepší už jsou asi jen vaše dorty.. Pomáhali jste svým pestrým poledním menu nejen mně přežít dobu koronavirovou, kdy se naše domovy staly na dlouhý čas novou pracovnou, za to vše moc děkuji! Pak se ale doba opět uvolnila, otevřela se zahrádka a s ní pro mne nepříjemný šok - kuřáci v době oběda... Asi neplánujete do budoucna zahrádku jako příjemné nekuřácké místo - alespoň v době polední pracovní obědové přestávky...? V tom případě si vás bohužel zapamatuji pouze jako místo dobrého občasného obědového menu do krabičky :( Škoda, že před vstupem nemáte alespoň upozornění s nápisem POZOR KUŘÁCKÁ ZAHRÁDKA.. člověk už si tak zvykl na příjemné nekuřáctví v restauracích, že bezelstně vstoupí, objedná si jídlo a pak, až už s tím bohužel nemůže nic dělat, jej uhodí do nosu neohleduplný zápach... Škoda pro vás, škoda i pro mne, ale osobní konzumaci pro příště oželím... (minimálně do doby, než nastane zima, smradlavou zahrádku zavřete, a otevřete nekuřácký interiér).
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den paní sousedko...;-)
děkuji za Vaší zprávu a jsem rád, že Vám u nás chutná, jak sladké, tak slané...
ANO bohužel kuřáci tu byli, jsou a budou a v rámci venkovního sezení je možné kouřit u stolu. Nekuřáckou část jsme vymezili pouze kolem dětského pískoviště, kam rádi příště můžeme posadit i Vás... ;-)
děkuji a přeji hezké babí léto AH Cafe Girafe
Stáňa+Martin February 24, 2020
Včera 23.2.2020 jsme u vás byli poprvé a byli jsme mile překvapeni a moooc spokojeni obsluha velice příjemná, velký výběr dortů a to jídlo jedním slovem výborné, pochutnali jsme si. Tak výborný boršč jsem už dlouho nejedla a ten gulášek noo jedna báseň masíčko se jen rozpadalo..........dali jsme si k němu chléb a vůbec jsme nelitovali měkoučký ještě teploučký domácí chlebíček. Určitě vás ještě někdy rádi navštívíme. Jsme sice až z Říčan ale ta cesta bude mít příjemný cíl. Už teď se TĚŠÍME. :-)
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Zdravíme do Říčan, to je opravdu kus cesty...:-)
děkujeme za milou zprávu a jsme rádi, že jste byli spokojeni...
zůstáváme kdykoliv ke službám /i v rámci "sladkého" www.nasladko.cz/ a budeme se těšit kdykoliv na Vaší návštěvu...
za team cafe girafe AH
Edita October 16, 2018
Dobrý den, chodíme k Vám už tak 15-6 let. O víkendu jsme koupily řecký jogurt s mangem a byla jsem zklamaná, jak já, tak i má dcera. Jednak se zmenšila porce a cena zůstala, což bych i přežila, kdyby tento nový produkt měl stejnou chuť, jako kdysi. Můžete se prosím vrátit k původní receptuře? Dále se nám zdá, že už zákusky nechutnají jako kdysi. Byla jsem Váš totální fanda a každému Vás doporučovala. Teď nevím, asi už nebudeme k Vám chodit každý týden a možná už vůbec ne na zákusky. děkuji za vyjádření.
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý Edito, děkuji za Vaší věrnost a zprávu...
...je mi líto Vašeho zklamání z chuti tohoto konkrétního dezertu, i když se skládá ze tří surovin je vidět, že výsledek může být různý..., prověřím ve výrobě a děkuji v každém případě za upozornění.... co se týče ostatních dortů, receptury jsou stálé cca 5let stejné ale i zde může zafungovat lidský faktor, to nelze při ruční výrobě nikdy vyloučit... vzhledem ale ke zpětné vazbě hodnocení e-shopu nasladko.cz na Heuréce a jinde, se zdá být ohlas pozitivní /96% spokojenosti/..., každý z nás máme ale jiné chutě, proto nikdy nemůže být 100%...:-)
děkuji za team Nasladko.cz AH
Helena May 23, 2018
Bohuzel jsem nenasla zadne vyhodne poledni nabidky, zrejme je nemate? Skoda ! Nebudou ani v budoucnosti ? Dekuji za odpoved HFK
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den, děkuji za vaší zprávu...
naše denní nabídka díky velkému jídelnímu jídelnímu lístku tzn. stále nabídce není nikterak veliká, přičemž každý den připravujeme 2-3 speciality, které nabízíme aktuálně na tabuli při vchodu...
děkuji a mějte hezké léto...:-) AH
Alena December 12, 2017
Chtěla bych poděkovat za naprosto úžasné vánoční cukroví!!! Přes eshop jsem již také jednou objednávala a dortík byl také skvělý. Ale to cukroví je bezkonkurenční
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den, děkuji za Vaší milou zprávu...
...jsme rádi, že je vše, jak má být a kdyby jste náhodou neodolala a cukrovího bylo málo, ještě pár kilo máme...:-)
děkuji a přeji za celý kolektiv klidné svátky vánočníííí A.H.
Kateřina July 19, 2017
Dobré jídlo, krásné prostředí. Ale prosím vás, udělejte už něco s tou obsluhou, toto nemáte za potřebí! Nejhorší včera byla mladá slečna, kterou práce evidentně štve. Zapomněla na moje jídlo, přinesla jen ostatním. Neomluvila se, ani nesdělila, že se teprve začne připravovat, aby ostatní začli jíst. Poté mi ho bez omluvy, jako by se nic nedělo, přinesla jiná servírka. A ta mladá slečna tomu nasadila korunu, když se zeptala, zda může odnést talíř. Odpověď byla ne, jelikož sestra si ještě měla poslední sousto a utírala si pusu ubrouskem, který pak chtěla na talíř dát. Odcházející slečna si zády k nám "pod fousy" pronesla "Složený příbor znamená, že jste skončila". To měla samozřejmě pravdu, nicméně řekla to velmi arogantně a celkově její chování bylo nevlídné. Už to řešte, zbytečně si škodíte!!!
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den, děkuji za Vaší zprávu ohledně fungování personálu na zahradě...,
...je to každoročně naše "bolavé místo", gastronomicky nevzdělaný personál "na léto" většinou neví jak věci "chodí", nemají potřebnou asertivitu/empatii a vznikají pak podobné situace, kdy si každý stojí za svým...obecně ale musím konstatovat, že momtálně jsme se "zbavili" těch největších samorostů a mělo by vše fungovat v "normě"... mladá slečna je velmi pozitivní a v kolektivu i mezi hosty oblíbená, věřím proto, že šlo o momentální nedorozumění...
...využiji i tohoto momentu k vysvětlení nového systému oproti loňsku...žádáme písemně při vstupu hosty, aby vyčkali příchodu personálu, který je rád usadí..., někteří z Vás to však odmítají tolerovat a vznikají pak situace, že sedí na rezervovaném stole či dochází k prodlevě v objednání, než je obsluha zaregistruje...obyčejně se pak nálada hosta mění k horšímu a přitom stačí pouze chvíli při příchodu vyčkat...
děkuji za pochopení a přeji hezké léto
A.H.
Julie Jablonská May 18, 2017
Stěžuji si, na maldého pána, který mě vyhodil i s malým dítětem. Prý bylo vše obsazeno, ikdyž bylo asi 5 stolů volných. Koupila jsem si dort a chtěla jsem si dát jídlo na zahrádce. Bez pozdravu Jablonská
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den, děkuji za Vaší zprávu...
...standartní postup při plné zahrádce je, že nabídneme posezení před žirafou a v případě uvolnění hned "dáme vědět"..., každopádně vizuelně volné stoly neznamenají, že jsou opravdu volné, jsou rezervované a čekají na příchod hostů...
...doporučuji si udělat telef.rezervaci a stůl pro Vás rádi připravíme...
děkuji za pochopení a budeme se těšit na Vaší návštěvu Aleš Holzel
Michaela March 8, 2016
Dobrý den, musím říct, že ačkoliv Vaši provozovnu navštěvuji již několik let, stále mne dokážete překvapit. Ráda si k Vám zajdu na dortík, nicméně mě poslední dobou překvapuje cena, kterou zaplatím, pokud si jej dám na místě. Platit o 17 Kč víc mi přijde trochu přehnané. Nevím jak ostatní zákazníci, ale já si vždy k dortu objednala i nějaké pití a nakonec jsem zaplatila ještě víc...takhle si radši zákusek koupím domů a víc u Vás neutratím. Tak nevím, která z našich dvou stran tímto tahem ztratila víc. S pozdravem, Míša
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den paní Míšo, chápu vaše stanovisko, ale tato problematika má více úhlů pohledů...
Ceny za dorty jsme drželi dlouhodobě na stejné úrovni a prodávali je za e-shopové ceny viz.nasladko.cz, vzhledem k stále stoupajícím nákladům spojených s provozem kavárny jsme byli nuceni ceny navýšit a přišlo nám nefér nezvýhodnit právě ty zákazníky mezi které nyní patříte i Vy... Těm co zůstanou, nechají se obsloužit a využijí našich dalších služeb účtujeme více méně dnes již standartní cenu za zákusky ve srovnatelné velikosti a kvalitě...
Děkuji za Vaší zprávu a doufám, že jsem Vás naším názorem moc nepřekvapil...:-) A.H.
Gabriela May 23, 2016
Dobrý den, píši Vám s velkou radostí z příjemné návštěvy ve Vaší Crepérii. O víkendu jsme k Vám zavítali s babičkou a dědou na oběd, dortík i kafíčko. Po minulých zkušenostech s opravdu nepříjemným personálem jsem byla velice mile překvapena. Jako každý rok se nám potvrdilo, že personál na zahrádce je vždy příjemnější, než stálé servírky. Přeci jen bych měla malou výtku. Jedná se o špínu, které si pokaždé všímáme (drobky ve spáře mezi sraženými stoly, upatlané slunečníky,..). Myslím, že i taková drobnost může malinko zkazit dojem zákazníka. Nicméně velice děkujeme za příjemné chvíle strávené na zahrádce a výborné jídlo a pití. Přeji hodně spokojených zákazníků! Gabriela
Aleš Hölzel (info@cafegirafe.cz)
Dobrý den paní Gábino, děkujeme za Vaší návštěvu a hodnocení našich služeb...na zmíněné nedostatky se samozřejmě zaměříme...
Hezké léto a naviděnnou v Žirafě... :-)